Aftonbladets lite intressanta journalistik

(1/2) > >>

andm31:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7885043.ab

Ja vad ska man säga, någon flygkunnig som skulle kunna gissa vad det är som gör att den vänstra vingen brinner utan att lämna något spår

Kvällens roligaste artikel... inte att de fick nödlanda utan att aftonbladet som vanligt inte verkar ha en susning om hur man rapporterar lite och hur man kollar sina fakta innan man skriver det på sin sida... man kanske skulle kollat upp uppgifterna lite ytterligare innan man la in det i tidningen... suck

Swesim:
"Äh, vi hittade inget fel, det var ju ändå bara vingen som brann, så fortsätt flyga ni!"

StAh:
Har slutat att läsa både Aftonbladet och Expressen för länge sedan. Mer oseriös journalistik får man faktiskt leta efter. Kan säkert hitta
mer seriös journalistik i Vecko Revyn eller Se och Hör. 

nighty142:
Det är lite motbjudande när en tidning går från att göra seriös journalistik till att huvudsakligen försöka göra profit. Tyvärr besöker jag Aftonbladet nån gång per dag, varför vet jag inte.

simonbrygg:
Läste deras artikel om AN-225an också där dom skrev om "flygofiler" bara jag eller låter det snuskigt som tusan? Sen deras bild alltså, såg fotografen deras där ute med en Nikon D3 och ett 200-400 4.0 VR, med den utrustningen och utbildad fotograf ska det inte se ut sådär!

Navigation

Up one level

Next page