Svenska virtuella flygbolag?

(1/17) > >>

kapten_joel:
Hej igen..

Trist att se att så många väljer att avsluta sina virtuella flygbolag.

Jag såg nyligen, även om det kanske inte är en nyhet för vissa att Simpilots.net har lagt ned.

Även såg jag att FlyRed inte flyger vidare.

Finns det något svensk virtuellt flygbolag nu kvar förutom SVA?

Hälsar:

/Joel

kapten_joel:
...En liten edit också. Jag såg någonting som hette Skeleflyg?

Vad kan det vara?

Hälsar:

/Joel

andm31:
Det här är inte svar på din frågan men själv hade jag velat köra igång City Airline virtual, jag kontaktade det riktiga bolaget men fick aldrig ens ett svar tillbaks därifrån så jag fick känsla av att man inte tog min fråga så seriöst. Hursomhelst så borde jag kanske fråga igen men har inte orkat ta tag i det än...

jhz94:
Skeleflyg var ett VA som jag hade som flög till och från Skellefteå.

kapten_joel:
Anders: Det låter mycket intressant, då det finns bra produkter för ERJn. Det låter absolut intressant och jag tycker definitivt du skall fråga!

Joakim: Varför slutade du med bolaget? Kul med mindre flygplatser för att starta upp virtuella flygbolag på!

I framtiden vore det väldigt roligt att se fler Svenska flygbolag dyka upp såsom: Nextjet, Swedish Moose (Även om det kanske är svårt att simulera beb charter), just City Airline som nämndes, Direktlyg, Flyglinjen, Skyways (Det var ett tag sedan man såg till dem) M.m

Men som sagt Anders hur ställde du frågan. Berättade du vad ett virtuellt flygbolag var och gav en hänvisning, eller hur ställde du frågan.

Ha det så fint!

Hälsar:

/Joel

Navigation

Up one level

Next page