Kotiohjaamopäivät 2011?

<< < (9/14) > >>

Juhak:

Koitetaan, se palvelis muutenkin hyvänä koeroudauksena :-)

Mä tulen joku päivä vilkaisemaan twiniä kun olette paikalla, niin tiedän millainen tila sille varataan.
Juha

Juhak:

Voin toki demota Pmsoftaa tykillä.  Tarvitsen tähän luultavasti pc:n, jossa on fs9 tai fsx. Tsekkaan vielä tämän. Mulla on ylimääräinen kannettava johon voin asentaa simun. Mä voisin esitellä pmsoftaa ja iocard ohjelmaa ja esim. Jouni Törmänen tai joku muu osaava sioc softaa.  Tuossa vois näyttää molemmilla ohjelmilla miten tekee esim. jonkun input ja output komennon.

Jep, sekä pm- että sioc-softa esittelyt ovat erittäin tervetulleita. Minua kiinnostaa erityisesti tuo sioc, museon simu kaipaisikin mukaan remmiin osaavaa sioc-kaveria...
Juha

Transisto:

Jep, sekä pm- että sioc-softa esittelyt ovat erittäin tervetulleita. Minua kiinnostaa erityisesti tuo sioc, museon simu kaipaisikin mukaan remmiin osaavaa sioc-kaveria...
Juha

Siinä avioniikkapaneelissanne GPS-530:n koodi on valmis ja toimii moitteetta. MIK sai korjattua GPS:n alla olevan perinteisen nav/com:n koodin ja sekin
on nyt suoraan käytettävissä Teillä, koska radiopaneeli on sama. 

Ilm. ADF, DME ja transponderin koodeissakaan ei ole isoja ongelmia. Jotain pientä säätöä ehkä. Tuohon varmasti löytyy osaamista.

tigert:

Mä tulen joku päivä vilkaisemaan twiniä kun olette paikalla, niin tiedän millainen tila sille varataan.
Juha

Joo, tuu vaikka joku ke.

Mehän voitais tietty pohtia jos me tultais porukallla joku keskiviikko ihmettelemään IMS:ää, ja katottais koodeja ym jos on jotain mikä mietityttää jos sulle käy..?

//T

wezzer:

Minua kiinnostaa erityisesti tuo sioc, museon simu kaipaisikin mukaan remmiin osaavaa sioc-kaveria...
Juha

MIK:ssä ollaan uppouduttu viime aikoina SIOC:n saloihin. Konsultoimme mielellämme :-)

Antti

Navigation

Up one level

Next page

Previous page