Letar projekt.

(1/6) > >>

marcusnyberg:
Hej!

Jag letar efter något nytt flygplats-projekt att göra. Jag gjorde Dala Airport ett tag sedan för de som sett den och förutom att jag planerar att göra en ny bättre utgåva av den så letar jag efter något mindre flygplatsprojekt att varva tankarna med. Det som behövs är isåfall högupplösta markbilder och bilder airside och flygplatskarta.

Om det är någon där ute som har en mindre flygplats de väntat med att se till fs9 och fsx och har tillgång eller kan få tag i det jag behöver så har ni den inom räckhåll så hör av er till mig, maila helst till hejmarcusnyberg@gmail.com, så kör vi igång!

Nu vet jag inte ens vart Dala Airport är som jag en gång gjorde, den kanske finns här på fsnordic till och med, men ni kan ju ta en titt om ni vill veta vad ni kan förvänta er.

Mvh
Marcus

Swesim:
Jag skulle gärna vilja se Mora/Siljan:s flygfält, dock så tror jag inte att jag kan få tag på något material, men den ligger på önskelistan i alla fall. 

ekepeke:
Hej där

Om du vill skulle du kunna göra Kalmar Flygplats. Saken är den att jag har väldigt bra kontakter där och har möjligheten att ta mycket bilder, både utifrån och airside... Sedan vet jag inte om Kalmar räknas som en mindre flygplats..

Om du vill, ta kontakt med mig via PM

Zekehund:
Jag önskar Linköping (Saab, ESSL) eller Örebro! 
Linköping är nog ganska knepigt då det är militärt...  Men man kanske kan se lite bilder därifrån ändå på något vänster.

kapten_joel:
Jag måste slå ett par slag för dessa flygplatser:

(Gör du dem är du gud)

Hagfors

Torsby

Karlstad

SAAB

Men de tre första vore väldigt kul att se, då det i FS verkligen saknas täckning i Värmland för flygplatser med Scenery.

M.v.h.

/Joel

Navigation

Up one level

Next page