Reittipyynnöt (voimassa olevan Airacin mukaiset) tänne.

<< < (29/60) > >>

Samppu:
JFK-HEL A333:

N0469F350 GREKI3 GREKI DCT JUDDS DCT MARTN DCT TOPPS N111B         
DOTTY/M081F350 DCT CRONO DCT 52N050W/M081F370 55N040W 57N030W       
59N020W DCT RATSU/N0475F390 DCT GONUT/M081F390 DCT GUNPA/N0465F390 
DCT FLS UL24 MASEV L24 EVLAN UL24 LAKUT

mato zxc:
Lähetään Mädärillä vääntää, kiitokset samille  

Dmitri Glouchenko:
ok eli tarttis reitin Concordelle CYYZ - EFHK, ei RNAV yhteensopivuutta. Ja reitti pitäisi olla silleen, että pääsis suorinta tietä merialueelle (KBOS? +40nm offshore), jossa ylisooninen nopeus olis sallittu. (+ tietty kaikki saaret pitää kiertää 40nm päästä)(Sekä tietysti Islanti) Samaten loppupäässä tarttis hidastaa vasta tuossa Tanskan/Norjan(/Ruotsin?) edustalla... (eli mahollisimman lähel EFHK) Eli ei siis haeta lyhintä reittiä vaan nopeinta. Mikä koskee NATseja ni Lentopinta on FL590, jossa ei juurikaan sääolosuhteet enää vaikuta (normaali NATteja turha soveltaa).

Itse koittanut survoa/säveltää tätä monin ohjelmin ja ei oo helppoa voin sanoo. Oisin kiitollinen jos joku pystyis jelppimään.

Pe7e:
Quote

Oisin kiitollinen jos joku pystyis jelppimään.

CYYZ DCT YMS J600 YSB NCA22 YSF NCA23 ADREW NCA80 LISKI G912 BEKMI R351 LURET G7 ULMOK A812 TUMOK B153 NRM R355 MZ G911 ARGIP B157 DEGER G445 SPB B141 KO B965 LEDUN DCT EFHK

Ei muuta ku antaa paukkua Pituutta löytyy rapeat 6700nm, mutta eihän se ole matka eikä mikään Concooordella. Eikä tartte varoa NATseja eikä muutakaan.

Pe7e:
Quote

Mistä sä Petri tän reitin repäsit viime muistikuvan mukaan tämä "toinen" DEGER on jossain Venäjällä ja syvällä, en välttis tahtoisi sen kautta tulla Torontosta

Rfinder, ja kun ruksittaa kaikki pois(SID, STAR, RNAV) ja NAT disabled niin johan löytyy

[ Attachment not found - or removed ]

Problem?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page