Reittipyynnöt (voimassa olevan Airacin mukaiset) tänne.

<< < (49/60) > >>

Pe7e:
Quote

Tai sitten ei, koska Venäjällä mitään metripintoja enään käytetä...

Oh sorry!

NANKO OGURA KYOTO SIGAK KCC V31 GTC R211 AVGOK R22 TIRAK B101 OGMUS R22 OKNOR A333 AGAMO N866 ODEVO T82 OKLOR

ahoo:
Quote

Moro!
EFSI DIPAR EFJY
EFJY DIPAR N198 LEKSU EFTP
EFTP VALOX Y86 AMEDU L24 LAKUT EFHK

jukka


Kiitoksia.
Eli suht oikein reittikarttoja tulkitsin, tosin viimeinen reitti päättyy malmille, joten mites  tuo:
EFTP VELUN P854 ODEXA EFHF

jounipyh:
Kyl tuo LAKUT päättyvä route on ihan oikein. Ote EFHF AIP:

Lentosuunnitelmat EFHF:lle saapuvalle IFR-liikenteelle tulee
päättää IAF:lle ELPIR, INTOR, LAKUT, OKLOR tai PEXEN.
IAF ELPIR on käytettävissä ainoastaan reittipisteen LEDUN
kautta saapuvalle liikenteelle. Ilma-alukset vektoroidaan tut-
kalla laskukiitotien mittarilähestymismenetelmään.

Pade:
Quote

Oh sorry!

NANKO OGURA KYOTO SIGAK KCC V31 GTC R211 AVGOK R22 TIRAK B101 OGMUS R22 OKNOR A333 AGAMO N866 ODEVO T82 OKLOR


Kiitos Petri! 

Teemuxs:
Quote

Oh sorry!

NANKO OGURA KYOTO SIGAK KCC V31 GTC R211 AVGOK R22 TIRAK B101 OGMUS R22 OKNOR A333 AGAMO N866 ODEVO T82 OKLOR


Ei ole vieläkään oikein  Koska Venäjän maan puolella käytetään nopeuden yksikkönä km/h 
Eli tuollainen olisi validi: NANKO OGURA KYOTO SIGAK KCC V31 GTC R211 AVGOK/K0871F340 R22 TIRAK B101 OGMUS R22 OKNOR A333 AGAMO/N0463F380 N866 ODEVO T82 OKLOR

Navigation

Up one level

Next page

Previous page