Ilmastonmuutos

<< < (141/215) > >>

fishu:

Nytkö olen jo valehtelijakin...kaikkea sitä saa kuulla.

Kappaleessa käsiteltävä aihe oli uutisoinnin ristiriitaisuus. Oletko sinä uutinen?

Etkä taaskaan vastaa itse kirjoitukseen, vaan vedät esille jälleen yhden ad hominemeista. Trolli sinä olet, jos et pysty perustelemaan kantaasi vastaväitteiden kohdalla. Huomaa syytöksen ehdollisuus, eli rautalangasta vääntäen: jos alat itkemään trollisyytöksesta, olet trolli, mutta jos otat oikeasti kantaa itse vastaväitöksiin, niin syytös ei silloin päde.

doggie2:

Kappaleessa käsiteltävä aihe oli uutisoinnin ristiriitaisuus. Oletko sinä uutinen?

Sen verran annan periksi että tosiaankin muutkin syyt kuten deforestation aiheuttaa maanvyöryjä.

Mä en ole keksinyt ilmastonmuutosta..luen vain seurauksista ja syy-yhteyksistä dataa ja olen huolestunut.

aaltju:
Täällä Kumisaapaskaupungissa ilmastonmuutos jyllää täyttä häkää. Eilen illalla oli pakkasta -25degC ja nyt on vain -8gegC... talvi-ilmaston ääri-ilmiötkin ovat tulleet vuorokauden sisällä: Kuulas pakkasyö ja heti perään leuto lumimyrskyn tapainen.

On se vaan niin jumalattoman kamalaa, jos tätä tahtia lämpenee niin vielä tammikuun aikana saadaan istutella palmuja tuohon Vihnusjärven rantahietikolle.

Maanvyörymiä ei ole vielä näkynyt, mutta lienee parasta alkaa tilailemaan ratapöllejä tms että saa tuon soraharjun tuettua ennen kuin se hautaa meidän tönön.

odo:

luen vain seurauksista ja syy-yhteyksistä dataa

...ilman mitään lähdekritiikkiä.

sami:

Google antaa yli 80 sivua kun laitat global warming and landslides..

Miten googlen antamien hakutulosten määrä liittyy yhtään mihinkään, kun on tässäkin "esimerkissä" vain yhdistetty kolme sanaa?  Kertoo vain siitä että se on löytänyt N kappaletta sivuja, joissa on mainittu nuo sanat. Voisihan kaikki niistä sisältää vaikkapa lauseen "landslides are not increased by global warming"..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page