Taas on alennusta

<< < (45/76) > >>

PerttiLode:

Lueskelin joku aika sitten Aerosoftin foorumia ja kaveri, joka väänsi Katanan olisi tekemässä uutta versiota tästä Porterista. Yritin eilen etsiä tietoa, että missä vaiheessa projekti on, mutta enpä löytänyt. No Twin Otterista on ainakin tulollaan uusi versio M. Kochin toimesta ja työ edistynee hyvin.

Tästä porterista on kyllä ilmainen versio saatavissa muuta niissä on eroa kuin yöllä ja paivällä, mutta tuo TwinOtteri olisi kiinnostava vehe,   jouluksi niitä ruukaa tulla uutuuksia  tai alennuksia

ametlib:
Jep, jep - minulla on kyllä tämä nyt markkinoilla oleva TwinOtter, mutta, mutta - se on jotenkin vanhanaikaisen kökön näköinen näin nykymittapuulla mitattuna, mitä tulee ulkoiseen näkymään. Minä nyt kuitenkin pääasiassa "istun" ohjaamossa 95% lentoajasta ja siksipä koneen yleisilme on minulle tärkeä asia sen lisäksi, että härveli sisältää toimivat namiskat. Uskoisin, että tulevassa versiossa nämä seikat tulevat olemaan balansissa. PMDG:n DC-6 lienee vielä alkutekijöissään, mutta kieltämättä tuotakin olen odotellut mielenkiinnolla. Tieto tuosta ilmestyi jo joskus helmikuussa 2012 eli odottavan aika on aina pitkä 

HRT:
http://www.flightsim.com/vbfs/content.php?13238-FS-Pilot-Shop-Black-Friday-Warm-Up-Sale

Tulevana perjantaina, 23.11 2012, on "Black Friday" joten odotettavissa on alennuksia vähän joka kaupassa.
Jos konetta on ostamassa niin ehkä kannatta odottaa perjantaihin asti jos sattuis silloin olemaan alennuksessa.
Ite kyttäilen jos silloin löytyisi PMDG:n tuotteita jostain "halvalla" 

PerttiLode:
http://www.flightsimstore.com/product_info.php?manufacturers_id=69&products_id=1097

jsandhol:
DCS A-10C -60% = 19.99 EUR
DCS BS1 -75% = 6,24 EUR (tämän jälkeen DCS:n e-shop:sta upgrade versioon 2 = +19,99 EUR -> säästää muutaman euron)

Steam-versioita ei kannata kuitenkaan asentaa, niistä otetaan vain lisenssiavain ja sitten ladataan viimeisin versio suoraan DCS:n sivuilta - sama avain toimii suoraan. Steamin päivitykset laahaavat pahasti perässä, siksi näin...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page