Taas on alennusta

<< < (53/79) > >>

pho201:
Captain Simissä on tänään ja vain tänään 16.12.2013 alennusmyynti. Kaikki hintaan $9.95. Kävin kaupassa ja mukaan tarttui jotain, vaikka eiväthän nuo kapteenin tuotokset kovin kummallisia ole. Mutta halvalla kun lähti, niin olkoon menneeksi.

Varoitus!

Siellä voi nykyään maksaa vain PayPalin kautta. Nykyään bisnes alkaa yhä useammin olla "laillistettua rosvoamista" - niin myös PayPalissä. PayPal muuttaa kaupan velotushinnan $9.99 suoraan euroiksi 9,99€ ja velottaa sen mukaan. Melkoiset prosentit vetää välistä! Onneksi tämän voi kuitenkin välttää.

Kirjautukaa (ostoksen maksamisen jälkeen) PayPaliin tilillenne ja menetelkää seuraavasti:

My Account -> Profile -> My Money -> My Preapproved payments -> Update -> Set Available Funding Sources -> Conversion Options -> "Bill me in the currency listed in the seller's invoice" -> Painakaa Submit-nappulaa. En tiedä, mutta arvelen lakia rikottavan ellei tuota vaihtoehtoa olisi lainkaan. Luonnollisesti PayPalin oletus on tuo ryöstövaihtokurssi.

Kuten edeltä pitäisi käydä selville tuo pitää tehdä vasta kun kauppa on tehty (preapproved payments). En kuitenkaan suosittele odottelemaan kovin kauan   . Tietenkään tuota ei tarvitse tehdä, jos kaupan hinnat ovat jo omassa valuutassa eli euroina.

Pekka

Edit:

Hups! Eivätpä hinnat alentuneetkaan PayPalissä, vaikka tein tuon valuutan muunnosvaihdon. Ne hinnat ovatkin näköjään muuttuneet euroiksi jo Captain Simin kaupassa - ainakin minulla näin näyttää olevan. Eli CS on näin ollen se, joka vetää välistä. Myy yhdysvaltalaisille hinnalla $9.99 ja Suomeen 9,99€ - ei reilua sillä koneet ovat ihan samalla tavoin verkosta ladattavia joka paikassa. Voisin melkein vannoa, että eilen, kun kävin valkkaamassa mitä siellä on, putiikissa hinnat olivat dollareina. Sim Outhousen sivuilla tuosta on myös mainos, ja siinä hinnat ovat $9.99. Jos näin on, niin kieroa on.

jyrlei01:
Öö kyllä sinne luottokorttikin näyttää käyvän?

Wanhis:

Captain Simissä on tänään ja vain tänään 16.12.2013 alennusmyynti. Kaikki hintaan $9.95. Kävin kaupassa ja mukaan tarttui jotain, vaikka eiväthän nuo kapteenin tuotokset kovin kummallisia ole. Mutta halvalla kun lähti, niin olkoon menneeksi.

Heh, heh! Pekka heittää nyt ihan "maanantai juttuja" Minulla on muutama Captain Sim ja ne ainakin ovat oikein hyviä: F-104 on mykistävän hieno, samoin 727.    C-130 Hercules on monen mielestä parasta mitä Fs-simuun on tehty. 707 . . ei voi valittaa hieno kuin mikä! Mig-21 on eräs suosikkikoneistani, vanha mallinnos mutta hieno.

pho201:

Öö kyllä sinne luottokorttikin näyttää käyvän?

Luottokortilla minäkin maksoin, mutta PayPalin kautta sitä piti kierrättää. Ei ollut siinä maksukohdassa muuta valintaa. Kokeilin kaksikin kertaa, mutta aina se ohjasi samalle sivulle, jossa oli kaksi valintaa. Maksa suoraan PayPal-tililtäsi tai tee maksa kortilla, joka taas edellytti uuden PayPal-tilin tekemistä sekin. Ei siitä päässyt millään suoraan korttimaksuun ilman PayPalia. Jos pääsee, niin sitten minä olen tulossa sokeaksi.

pho201:

Heh, heh! Pekka heittää nyt ihan "maanantai juttuja" Minulla on muutama Captain Sim ja ne ainakin ovat oikein hyviä: F-104 on mykistävän hieno, samoin 727.    C-130 Hercules on monen mielestä parasta mitä Fs-simuun on tehty. 707 . . ei voi valittaa hieno kuin mikä! Mig-21 on eräs suosikkikoneistani, vanha mallinnos mutta hieno.

En minä sanonut, että ne huonoja ovat - etenkään ulkonäöltään. On minullakin nuo C-130 ja B-707 jo ennestään. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page