Taas on alennusta

<< < (9/76) > >>

Janne Lumme:
Kyllä se tän hetken kurssin mukaan on 36.01€. Muistaakseni postikulut on n. 10€ ja toimitusaika on jotain 10 päivän luokkaa. Joten ei pitäisi olla paha boksi versionakaan. 

Lisäksi FTX:n foorumilla on menossa kisa jossa voittaja kuva pääsee SP4 boksin kanteen. Ei muuta kuin lentelemään sinne päin ja leikkimään huippuvalokuvaajaa.

Ja mainittakoon vielä sen verran, että ei minua oikeasti harmita, että olen maksanut tuosta paljon enemmän, on siitä ollut niin paljon iloa silmälle kun tuolla päin enimmäkseen lentelee.

-Janne

Muokkaus: käsitin väärin tuon 26€, postikuluja tarkoitit siis.. Katsoin vanhasta kuitista ja itselläni maksoi posti 9€ kirjeessä. Toisena vaihtoehtona näköjään ollut joku 55€ pikatoimitus, mutta näköjään olen maltillisesti odotellut. Tilasin siis tuolta www.pcaviator.com.au

juice78:
Joo postikuluja tarkotin. Tuo 26€ oli FlightSim Storesta. Pitäsköhän laittaa tilaus menemään.....Ei olisi 9€ paha.

jontekin:
No ei ole paha! Vois itekki laittaa tulevaa simua varten tilauksen menemään!

juice78:
Do Dii nyt lähti tilaus menemään. FTX Australia SP3 ja kaveriksi FTX Brisbane International Airport....  Toivotaan että Australiaan saapuva myrsky ei hidasta paketin kulkua.....

Riio-Kola:
Ainakin Lahden Anttilassa oli poistolaarissa tota DCS Black Shark-simua vitosella, jos jotakuta kiinnostaa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page