Moottorisoundeja

<< < (25/29) > >>

Pe7e:
Quote

Niimpä. Tietyt "ikärajathan" noissakin asioissa on. Kuten pakokaasu päästöissäkin. Mitä vanhempi, sen vähemmän väliä miten savuttaa.

Jep. Luulisi olevan nimenomaan päinvastoin, että noissa vanhoissa romukasoissa olisi tiukemmat vaatimukset, kuin uusissa hyväkuntoisissa autoissa.

Tosin onpa nuo katsastushommat semmosta kusetusta ja rahastusta, että huhheijjaa. Välillä tuntuu olevan kiinni naamakertoimesta ja siitä millanen päivä katsastus-sedällä on, että mennäänkö läpi vai ei.... Onneksi uutta autoa ei tartte olla joka vuosi katsastamassa...

mmniemi:
Quote

Jep. Luulisi olevan nimenomaan päinvastoin, että noissa vanhoissa romukasoissa olisi tiukemmat vaatimukset, kuin uusissa hyväkuntoisissa autoissa.

Niin just, on taas hienoa ajatuksenjuoksua. Eli sun mielestä pitäisi varmaan kieltää kaikki vanhat autot, jotka eivät ikimaailmassa voi edes mennä läpi nykyaikaisella tekniikalla varustetulle nykyaikaiselle autolle tarkoitetuista "testeistä". Kaikki vanhat harrasteautot jne. bannaan. Kilvet pois ja talleihin homehtumaan vaan 

Quote

Välillä tuntuu olevan kiinni naamakertoimesta ja siitä millanen päivä katsastus-sedällä on, että mennäänkö läpi vai ei....

Kannattanee katsella sitten sinne peiliin 

juhal:
Sama tuttu soundi, nyt tulee savua etupyörästäkin http://www.youtube.com/watch?v=rPKe-XFDHp0&

Teho saa nousta sen 20% mallisarjan tehokkaimmasta eli pientä kikkailua tuommoinen esim, iso ahdin tms muutos vaatii, käytännössä esittää dynamometrilapun jossa tietyllä kierrosluvulla/ahtopaineella teho ei ylitä rajaa. Rata ja suljetun alueen käyttössä ei tuollaisia rajoituksia ole.

Diibadaaba:
Petri, Veikkaan että et itsekkään päästä autoa katsastuksesta läpi, jossa esim jarruletkut on lähes puhki tavaraa, kerta sinun on annettava työlles vuoden takuu.. Jos kaveri ajaa kyseisellä autolla kuolonkolarin, sinä katsastus miehenä et selviä siitä ilman virkavallan kanssa asioimista Jotkut on rennompia, jotkut ei, mutta ne ketkä ovat tiukkoja asiansuhteen eivät tahdo ylimääräisiin vaikeuksiin ja hoitavat työnsä kuten pitääkin

Pe7e:
Quote

Niin just, on taas hienoa ajatuksenjuoksua. Eli sun mielestä pitäisi varmaan kieltää kaikki vanhat autot, jotka eivät ikimaailmassa voi edes mennä läpi nykyaikaisella tekniikalla varustetulle nykyaikaiselle autolle tarkoitetuista "testeistä". Kaikki vanhat harrasteautot jne. bannaan. Kilvet pois ja talleihin homehtumaan vaan 


No koittaisit sinäkin välillä ajatella. Tarkoitin lähinnä tuota virittämistä kuten tuossa oli puhe. Tietyn ikäisiä autoja kun voi viritellä lähes miten lystää ja repiä niin paljon tehoja irti kuin sielu sietää ilman sen kummempia rajoituksia, kun uudemmissa ei taas saa tehdä mitään muutoksia... Vanha harrasteauto ja joku katuraaseri on ainakin mun mielestä vähän eri asia...

Quote

Petri, Veikkaan että et itsekkään päästä autoa katsastuksesta läpi, jossa esim jarruletkut on lähes puhki tavaraa, kerta sinun on annettava työlles vuoden takuu.. Jos kaveri ajaa kyseisellä autolla kuolonkolarin, sinä katsastus miehenä et selviä siitä ilman virkavallan kanssa asioimista Jotkut on rennompia, jotkut ei, mutta ne ketkä ovat tiukkoja asiansuhteen eivät tahdo ylimääräisiin vaikeuksiin ja hoitavat työnsä kuten pitääkin

Et tainnut sinäkään ihan ymmärtää mitä hain takaa. Jarruletku on hieman eri asia kuin joku puuttumaton autonvalmistajan logo jossain tietyssä osassa. Tottakai hyvä, että puuttuvat noihin oleellisiin asioihin joilla sentään on jotain tekemistä sen auton turvallisuuden ja liikennekelpoisuuden kannalta. Mutta sitten on niitä kusipäisiä idiootteja jotka nipottavat noista turhimmistakin asioista ihan vain vittuillakseen. Tyyliin "ei mee läpi, sulla on väärän värinen jarrupoljin täällä". Niin kuin tollasilla asioilla ois jotain v*tun tekemistä sen auton toimivuuden kannalta...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page