Fast i flygkaoset.

(1/2) > >>

Nippegubbe:
Morsan skulle ha rest till Thailand i fredags med Lufthansa via Frankfurt, men det gick inte. Fick flyga idag till Zürich för att därifrån flyga med Thai istället. Dock kom de inte iväg i tid från Arlanda så hon missade flyget i Zürich och får flyga i morgon till Athen och sen därifrån till Bangkock. Det enda jag vet är att hon ska landa på BKK på tisdag morgon 06.30. Är det någon som är lite duktig på att leta upp vilka flyg det kan vara så jag kan följa upp hur det går för henne. Det jag fick i ett kort SMS är att det ska vara något Grekiskt flygbolag. Om det är hela eller bara en del av sträckan vet jag inte. Jag ska själv var på jobbet så jag har inte tillgång till någon dator. Tacksam för hjälp.

mikkosenior:
Hej!

Efter en snabb sökning kan jag iaf. konstatera att Thai Airways flyg TG947 Aten-Bangkok landar i BKK 06.30 på tisdag morgon.

Nippegubbe:

Hej!

Efter en snabb sökning kan jag iaf. konstatera att Thai Airways flyg TG947 Aten-Bangkok landar i BKK 06.30 på tisdag morgon.

När ska den kärran lyfta?

mikkosenior:

När ska den kärran lyfta?

Ojdå, glömde att nämna det. 16.00 lokal tid lyfter den från Athen.

EDIT: Iaf ett flyg ZRH-ATH imorgon:
LX1830 SWISS avgår ZRH 09.45, ankommer ATH 13.20

Nippegubbe:
Tackar för hjälpen. Då ska jag försöka spåra upp det i morgon när jag sovit klart efter nattjobbet. Några bra tips på hur man "spårar" flighter så långt bort?

Navigation

Up one level

Next page