Author
|
Topic: Paljasta... Ohjaamosi 2 (Read 114641 times)
|
SavoTeem
Former member
|
 Huom maskotti 
|
|
« Last Edit: 17.06.10, 20:45 by Teemu Savolainen »
|
|
|
|
|
Joona Väisänen
Date Registered: 27.10.01
|
Varmaan kannattaisi se alkuperäinen kuva pienentää ja sitten uploadata tänne.
|
|
|
|
Kim Eriksson
Date Registered: 05.12.06
|
Hieno työpöytä kyllä, mutta huhhuh kun paukkuu rajat, ei sen fsnordicin uploaderin rajoitus ole 200kt syyttä... 
|
Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
|
|
|
Kosti Hokkanen
Date Registered: 05.10.09
|
Mie aattelinki et onks tää mun netti noin laginen 
|
|
|
|
SavoTeem
Former member
|
Juu anteeksi vaan  Nyt on kuvan koko oikein. Oli muuten ensimmäinen kuva jonka tänne postasin  ...Virheistä oppii! 
|
|
|
|
Teemu W. Siren
Date Registered: 18.01.10
|
No niin tossa nyt tämän hetkinen viritys. Vielä kun vaihtaa tuon vasemman puoleisen Benq:n 1920x1200 resoseen niin sit on resot kunnossa.
[ attachment removed / expired ]
|
Asus P6T Dlx, i7 950, 6x2Gb 1333, OCZ Agility 3 SSD 2x120Gt Raid 0 (W7), OCZ Agility 3 SSD 2x120Gt Raid 0 (FSX), Xfx 7970, Xfx 5870 XXX, 3x24", W7 64, Saitek Pro Flight Yoke, Throttle Quadrant x2, Rudder Pedals, CH Products Flightstick Pro USB, FSX
|
|
|
Tonih22
Former member
|
Jep ja vielä kun kehittäisivät näytöt siten ettei noita reunoja näkyisi ollenkaan. 
|
|
|
|
Teemu W. Siren
Date Registered: 18.01.10
|
Jep ja vielä kun kehittäisivät näytöt siten ettei noita reunoja näkyisi ollenkaan.  Pitäis varmaan pistää näytöt palasiks ja ottaa ylimääräset muovit reunoilta pois... Ei sit muutaku toinen ATIn 5000 sarjanen ohjain koneeseen ja muutama näyttö johon vaikka jotain mittareita. Pitää koittaa säätää noihin ruutuihin O-P:n ohjeen mukaan näkymät, niinku Se neuvvo sillon ko aluksi tappelin ton ongelman kanssa.
|
Asus P6T Dlx, i7 950, 6x2Gb 1333, OCZ Agility 3 SSD 2x120Gt Raid 0 (W7), OCZ Agility 3 SSD 2x120Gt Raid 0 (FSX), Xfx 7970, Xfx 5870 XXX, 3x24", W7 64, Saitek Pro Flight Yoke, Throttle Quadrant x2, Rudder Pedals, CH Products Flightstick Pro USB, FSX
|
|
|
Tonih22
Former member
|
Pitäis varmaan pistää näytöt palasiks ja ottaa ylimääräset muovit reunoilta pois...
Ei sit muutaku toinen ATIn 5000 sarjanen ohjain koneeseen ja muutama näyttö johon vaikka jotain mittareita.
Pitää koittaa säätää noihin ruutuihin O-P:n ohjeen mukaan näkymät, niinku Se neuvvo sillon ko aluksi tappelin ton ongelman kanssa.
Niimpä, mutta ei paljoa huvittaisi alkaa itse hajoittamaan näyttöjä. Ennemmin odottelee että kehitys tuo ne sellaiset tullessaan joiss reunat on poistettu.
|
|
|
|
Jari Nevasalo
Date Registered: 08.09.07
|
Niimpä, mutta ei paljoa huvittaisi alkaa itse hajoittamaan näyttöjä. Ennemmin odottelee että kehitys tuo ne sellaiset tullessaan joiss reunat on poistettu.
Mites videotykki ja "valkokangas"?? jari
|
Intel Core i7-3770K 3,5 GHZ|GForce GTX680| 32GB 1866 MHz Corsair DDR3| 2 X 128GB SSD| Seagate 7200 2 TB|W7 64 Pro |FSX 
|
|
|
Tonih22
Former member
|
Mites videotykki ja "valkokangas"??
jari
Se vois olla yks vaihtoehto kanssa 
|
|
|
|
Esa Sulanko
Date Registered: 28.06.05
|
No niin tossa nyt tämän hetkinen viritys. Vielä kun vaihtaa tuon vasemman puoleisen Benq:n 1920x1200 resoseen niin sit on resot kunnossa.
Jumanzucka!Osuiskohan tommosen laitteen avulla Super Hornetilla kiitoradalle? Mä olen taas pitkästä aikaa kaivanut sen esille, kun huomasin mikä oli vikana, kun se ei pysynyt paikallaan, vaikka oli käsijarru päällä. Ja kun sitten tuuppasin täydet päälle, niin se ei mennyt kovempaa kuin mitä sen tyhjäkäynti oli. Kun purin pöydältä kaikki rattisysteemit ja pedalit pois, niin johan alkoi taas toimia. On se vaan semmoinen peli toi Super Hornet, ettei se sietänyt vierellään muita tavaroita. No mä luulen, että tossa mun joistikin trotlaus spagit ei ollut tossa FS:n luettelossa listattuna. Ihmeellistä. En ole nitä koskaan erixeen sinne listannut ja silti kaikki muut koneet on toimineet ilman mitään kommervenkkejä. Tänään sain sen tulemaan alas kiitoradalle, kun oli toi manualin tutorial osa esillä koko ajan ja autotrotteli laskussa päällä. Kyllä se lentää tasaisesti, kun laittaa sen alfan nollille, niin siinä pysyy. Sitä Laakon Jarin opetus levyä kun aina koht, suht tiheään ajan tossa koneellani, niin eiköhän jotakin siitäkin jää mieleen. Mikäs se laskenta/muutos systeemi oikein onkaan, jolla VOR lukemat vaihdetaan TACAN luvuiksi? Onkos Suomen VOR/DME majakoista olemassa joku valmis TACAN luettelo?
|
M.V.H: Esa "Emeritus Tribolog" HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
|
|
|
Esa Sulanko
Date Registered: 28.06.05
|
Jatkoksi vielä! 1. Millä näppäin, tai hiiren komennolla sen 2D ikkunassa vasemmalla olevan sivupaneliston saa takaisin, sen jälkeen kun on sen sillä x:llä poistanut näkyvistä? 2. Millä näppäin, tai hiiren komennolla saa ne rappuset ulos sieltä vasemman siiven alta? Vai onko tässä Super Hornetissa lainkaan poistumis mahdollisuutta? Menin ton manualin 11.1 Key Command Mode listan läpi, mutten siitä löytänyt näihin kahteen liittyvää komentoa.
|
M.V.H: Esa "Emeritus Tribolog" HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
|
|
|
Otto Nieminen
Date Registered: 06.02.06
|
Voisi taas paljastella vaihteeksi, kun vaihtunut hieman konffi omassa toimistossa.
Paperikartat siis kadonneet tästä kokonaisuudesta ja pyörivät nykyisellään ex-ykkösruudullani.
EDIT_ Kuva vaihdettu.
|
|
« Last Edit: 25.07.10, 17:36 by Otto Nieminen »
|
|
|
|
|
mtanttar
Former member
|
Mikäs karttaohjelma tuossa Otolla on kun ei ainakaan Navigraphin ohjelma ole?
|
|
|
|
Otto Nieminen
Date Registered: 06.02.06
|
Mikäs karttaohjelma tuossa Otolla on kun ei ainakaan Navigraphin ohjelma ole?
Jeppesenin karttaohjelma.
|
|
|
|
Ilari Kousa
Date Registered: 11.01.06
|
Tässä mun.. tulossa i7 980X, 24GB RAM
|
===TruScenery sceneries for X-Plane===
|
|
|
Jesperi Lauhio
Date Registered: 12.01.09
|
24GB RAM?!  Jösses. Siitä luulisi riittävän FSX:lle ja vähän muillekin ohjelmille paremmin ku hyvin 
|
Happy landings!  Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
|
|
|
Tonih22
Former member
|
Itselleni tulee sama prossu syyskuun alusta alkaen, kun kaveri saa ostettua tuon nykyisen pois.  Jää Quad tekniikka historiaan.
|
|
|
|
Timo Poikela
Date Registered: 08.10.07
|
Milläs lailla oot ite viritelly ton karttatelineen tohon FlightSim Yokeen? Ittelläni on samanlainen yoke, ja olen pohdiskellut miten sais telineen kiinni yokeen.
Moro! Tämäntapaisella tuo on kiinni http://sportys.com/PilotShop/product/9277
|
|
|
|
|
|
|
|