Paljasta... Ohjaamosi 2

<< < (109/127) > >>

Miksu:
Pakko aina valittaa? Uskon että ne voi tulla jostain muualta kuin tuolta "overheadista" mutta vaikka ne tulisikin sieltä miksi niitä ei voisi käyttää jos on tottunut? Helkutin monessa koneessahan on kaasukahvatkin katossa, eihän niillä voi lennellä varmaan sun mielestä mutta silti niillä lennetään? Whats your problem?

dc10-30:

Toimivuus? Overheadista flapsit, telineet, yms?

No, teeppä parempi, kun kerta tähän ketjuun lähettämiesi viestien perusteella tunnut osaavan tehdä asiat paremmin kuin joku toinen. 

juksii:

Piristi päivää kummasti 

Mä en keksi miksi täällä pitää 33 vuotiaan miehen päteä 15 vuotiaan lapsen tekemisiä arvostelemalla.

Jotkut aloittavat jostain ja oppivat tekemään jotain hyvin. Jotkut eivät koskaan edes aloita...

Joona:

Mä en keksi miksi täällä pitää 33 vuotiaan miehen päteä 15 vuotiaan lapsen tekemisiä arvostelemalla.

Ei ole ensimmäinen kerta...

ametlib:

Toimivuus? Overheadista flapsit, telineet, yms?

No kun nyt otit puheeksi, niin mistä sinä noita sitten säätelet - näppäimistöltä vai onko sinulla käytössäsi kotiohjaamo kaikkine herkkuineen? Minulla on itselläni käytössä Ergodex, joka on näppärä pieni lisänäppäimistö ohjelmoitavine nappuloineen. Ei se mitään realismia tietenkään tuo, mutta helpottaa, kun yhdistelmäkomennot saa yhden näppäimen taakse.

Asia, josta tämä keskustelu lähti - edelleen olen sitä mieltä ettei se ulkonäkö viritelmissä pitäisi ketään haitata. Jos kaverilla intoa riittää jatkaa tätä mainiota harrastusta, niin 33-vuotiaana hän saattaa päristellä vaikka kuinka hienolla ohjaamolla (itse rakentamallaan). Me emme tunne olosuhteita ja siksipä olisi syytä ottaa eräät asiat huomioon ennen kuin ryhtyy arvosteemaan sarkastiseen tyyliin nuoren miehen aikaan saannoksia. Ei tää maailmakaan vielä valmis ole ja jostain on aina lähdettävä.

Lisäksi haluaisin sanoa, että jos ei näe asioissa mitään positiivista sanottavaa, niin silloin voisi jättää koko asian omalta kohdaltaan kommentoimatta. En tarkoita, että pitäisi kehua mitään, jos siihen ei ole lainkaan aihetta, mutta ilkkuminen ei ainakaan edistä yhtään mitään. Sinä saat siitä ehkä hetkellisen nautinnon ymmärtämättä ehkä kuitenkaan sitä, mitä se saattaa tehdä ilkunnan kohteelle. Minulle sinä voit soittaa poskeasi mennen tullen - minun mielenrauhani ei taatusti siitä häiriinny. Kovempaakin on koettu.

Joskus pitäisi kyetä sanomaan: tsori...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page