Paljasta... Ohjaamosi 2

<< < (113/128) > >>

Pade:
Nyt on muuten pakko sanoa että ei oio mun Logitech 3D sanonut vieläkään mitään kun kesän alussa cokikset kaatui päälle, on se vaan kestävä 

pho201:
Esimerkiksi ns. bisness-läppärit (ne vähän kalliimmat) on rakennettu "vähän" paremmin kestämään esimerkiksi putoamisia, jne. Joku voi siis kestää, joku toinen ei. En kuitenkaan menisi ottamaan tuota riskiä edes noiden parempien läppisten kanssa. Tavallisen pöytäkoneen näppiksen pystyy usein vielä puhdistamaankin suhteellisen helposti ja saa sen jälleen toimimaan. Läppärin putsaaminen saattaa olla hankalampaa, ja sisällä on muutakin kuin näppiksen osia.

Pekka

Pade:
Siis tuo on joystickkini 

pho201:

Siis tuo on joystickkini 

Minä puhuin koko ajan näppiksistä ja läppiksistä. Joystickien nesteenkestävyydestä en tiedä etenkään, kun en itse koskaan aterioi tietokoneen ääressä. Olen kyllä putsannut töissä useammankin näppiksen, jotka ovat menneet toimimattomiksi mm. "nestevian" takia. Osa elpyi, osa ei.

Tuosta on kyllä jo aikaa vuosia. Nyt olen eläkkeellä. Ehkä noiden laitteiden nestesuojaus on parantunut tämän nykyisen raahattavuuden suosion lisääntymisen seurauksena. Ihmiset haluavat syödä ja varmaan nukkuakin (jopa naida?) taulutiekkarinsa tai muun vastaavan kanssa. Minä en tuota käsitä lainkaan, kun olen tällainen vanha ukon käppänä. Tietokoneen nautin tietokoneena (ja minulla on vain pöytäkone eikä muita tule), ruoan ruokana, teeveen teeveenä ja wiskin wiskinä ilman joutavaa tilpehööriä tai muuta lisäkettä. Kyllä ei ole tämä maailma enää mallillaan .

Pekka

Pade:
Tässä oma, läppäri tullut lisää.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page