Ongelma IvAp:in ja FSUIP:in kanssa

<< < (5/5)

zetair:

niin aina vähän väliä IvAp kirjautuu Onlinestä Offlineen. Voiko tätä jotenkin estää?

henri

Jos käytät FS9?, niin poista IvAp 1.4.2, ja asenna tilalle IvAp 1.3.8. Näin lähti itselläni toimimaan. Myöskin "armoton lagaus" loppui sen siliän tien (syy ei tiedossa)?

T: Mika

h-enri:
Joo käytän, kiitti tiedosta. 

Mo-jo:
Mielenkiintoista, IVAO on viimeaikoina siirrellyt ja päivitellyt servereitä. Kaikki ongelmat voidaan niiden piikkiin laittaa ja olen ymmärtänyt, että nyt alkaa kaikki olemaan valmista... Noista servereistä, että olen nyt ollut reilut 13h online EU7:lla, ilman ongelmia. Välillä siis riippuu missä serveri on. En tiedä näistä sen enempää, mutta voiko jopa lumikaaos (kaikki liikenne tukossa myös internetit?) UK:ssa olla ongelma? Jos siellä piuhojen päällä liikaa lunta yms. No aika näyttää!

Pade:
Uusi ongelma ilmeni vaikkei edellistäkää saatu korjattua, mutta nytten sain Käynistä valikon kautta IvApin auki ja lento näkyy nytten ivao.fi sivulla (BLF233). Mutta simussa näkyy WOAI koneet ja säätä ei tule ollenkaa joten mikä on vikana? Mulla on IvAp v2    IvAp v1.9.8.

Navigation

Up one level

Previous page