Military Meeting Turku

<< < (9/57) > >>

Wanhis:
Esa: Kyllä minulla on täysi talvi tässä Fs9:n Turussa joka on tuolta tiedostokirjastosta haettu. En osaa sanoa miksi sinulla on kesä. Näköjään on vähän eroja noilla Fsx:n käyttäjilläkin, toisilla on enemmän vihreää kuin toisilla mutta ei kai se niin hirveän tarkkaa ole. Pääasia, että koneet lentää . . .

Juu, en ole jarruvarjoa käyttänyt tuossa Migissä (hups, onko siinä semmoinenkin) Minä lennän niin hiljaa ja matalalla kun äitini niin neuvoi, kyllä se sitten pysähtyy ilman varjoa. Muuten on kyllä härski kone, oikea "umpirauta"

Suunnista Esa sinäkin joku päivä tänne Turkuun sillä Hornetilla, täällä on hyvät tarjoilut ja Tomcatin lieskoissa pariloitua makkaraa myynnissä.

Miksu:
Ettekai grillanneet liian läheltä? Optimi on noin 5 metriä...

PerttiLode:

Ettekai grillanneet liian läheltä? Optimi on noin 5 metriä...

Muuten siitä tulee mustaa makkaraa.

Ilves:

Esa: Kyllä minulla on täysi talvi tässä Fs9:n Turussa joka on tuolta tiedostokirjastosta haettu. En osaa sanoa miksi sinulla on kesä. Näköjään on vähän eroja noilla Fsx:n käyttäjilläkin, toisilla on enemmän vihreää kuin toisilla mutta ei kai se niin hirveän tarkkaa ole. Pääasia, että koneet lentää . . .

Juu, en ole jarruvarjoa käyttänyt tuossa Migissä (hups, onko siinä semmoinenkin) Minä lennän niin hiljaa ja matalalla kun äitini niin neuvoi, kyllä se sitten pysähtyy ilman varjoa. Muuten on kyllä härski kone, oikea "umpirauta"

Suunnista Esa sinäkin joku päivä tänne Turkuun sillä Hornetilla, täällä on hyvät tarjoilut ja Tomcatin lieskoissa pariloitua makkaraa myynnissä.

Kiitoxia vain Jari kutsusta!

Mulla on "anomus vetämässä", erään tuttavani, ilmavoimien Mukelo lentäjän ja nykyisen eläkelöityneen FINAIR lentokapteenin MUKELON käyttöoikeuksiin.
Jos en sitä saa, niin ehkäpä sitten sillä Super Hornetilla.

erese:
Tässä olisi saapuminen Turkuun , poikkeuksellisti käytössä FSX ja sen oma F/A-18 Suomen ilmavoimien HN-421

Lähestymistä Turkkuseen
[ attachment removed ]

Aika ottaa telineet alas
[ attachment removed ]

Ja maan pinnalla jarruttelua
[ attachment removed ]

Ja plattalla parkissa pelit seis
[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page