Sekalaisia screenshotteja..

<< < (213/730) > >>

erese:

Ei toi maisema kyllä musta oo FSX:n vertanen... 

No kuten Kimi totesi ovat asetukset suht "defaultilla" joten jotain saattaa tuosta vielä puuttua.  Tottahan se on että maisemat eroavat toisistaan näiden kahden simun suhteen, itse totesin että X-Plane näyttää jotenkin hillitymmältä, jonkinlainen FSX:mäinen karkki puuttuu tms.

XJanneX:
Tommonen kesältä.
[ attachment removed ]

tero:

Ensimmäistä testilentoa X-Plane 10:llä, positiivinen ensivaikutelma...

Kestää akku paremmin, kun vielä kytket laturit päälle

En ole vielä kokeillut tuota X-Plane 10 demoa, joten ei osaa sanoa onko hauki vai kala. Näyttää todella hyvältä, mutta kuitenkin samalla vanhalta ankealta X-Planelta, vaikkakin kyllähän tuo kuvien perusteella pieksee aika 100-0 FSX defaultin, jota ei kyllä meinaa paljoa auttaa mitkään GEX:tkään.

Mitenköhän, ei ole mulle selvinnyt, että mahtaako kokoversiossa olla kentillä (muuallakin kuin tuo demon paremmin tehty alue) geneerisiä rakennuksia suunnilleen oikeilla paikoilla, kuten FS:ssä on ollut jo parin version ajan? Ne aiemmat X-Plane- kentät pelkkine kiito- ja rullausteineen ovat olleet snadisti tympeitä. Paljon kummiskin tuosta simulla lentämisen mielekkyydestä on se mitä näkyy ellei sitten lennä aina vain ihan keli ummessa tyyliin FNPT.

T

smä:

Mitenköhän, ei ole mulle selvinnyt, että mahtaako kokoversiossa olla kentillä (muuallakin kuin tuo demon paremmin tehty alue) geneerisiä rakennuksia suunnilleen oikeilla paikoilla, kuten FS:ssä on ollut jo parin version ajan? Ne aiemmat X-Plane- kentät pelkkine kiito- ja rullausteineen ovat olleet snadisti tympeitä.

Ymmärtääkseni suurin osa kentistä on edelleen "tyhjiä" kun DVD:n ostaa. Tarkoituksena lienee levittää uutta worldeditoria jossain vaiheessa, jonka avulla käyttäjät sitten voivat tehdä geneerisistä palikoista + omista mallinnuksista kustomoituja kenttiä. Fs9 ja FSX kentät kääntyvät kohtuullisella vaivalla Xplanelle. Parhaillaan selvitellään, voitaisiinko FISD maisemien X-Plane -käännöksiä saada yleiseen jakoon, jotta jokaisen ei tarvitsisi tehdä hommaa itse alusta saakka. 

Tässä ketjussa pitää varmaan olla myös kuvia. Siispä aiheeseen liittyen:

[ attachment removed ]

Tässä on (ainakin)
-XP10 demo
-FISD EFOU (FS9)
-FISD Oulun photoscenery
-Openstreetmapista tiet, rakennukset ja metsää, jonkun verran katuvaloja. Vesitorneja ja tuulivoimaloita.
-FISD Finnobjects (Piippuja ja mastoja Oulun keskustassa)
-AlpilotX metsädata
-XPlane grafiikka-asetukset täysillä
-Carenadon Bonanza portilla
-NASA:n 747 lähdössä GA-parkista

Ilves:
Pieni kuva-arvoitus!
Mihinkähän toi Esapoika on ton vehkeensä oikein ahdannut?
Eipä ole kuitenkaan Arska tehtaassa.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]
No halliinpa näköjään, mutta missä?

Huomenna 5/12 tämä simudator lähtee Fredrikin käsittelyyn ja itse lähden 7/12 ATRaimella tosta Kungsängenin kentältä suomeen ja tulen 20/12 takaisin ja silloin saanen taas tämän datorini ehostettuna takaisin.
Palaamme sitten taas astialle.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page