Sekalaisia screenshotteja..

<< < (425/759) > >>

flykarppa:
Quote

Siis putessa (B737-600-900) proosu lähestyessä, on seuraavanlainen. Kun A/P heitetään menemään otetaan SPEED-holdi pois, mutta jätetään A/T ARM mahdollisen g/a:n varalle. Näin siis toimitaan kun mikään laite ei rajoita A/T:n käyttöä (Lue:MEL). Btw, ei kannata sotkea minkään muun koneen logiikkaa toisiinsa, koska niitä eroavaisuuksia löytyy. Ab:n Autothrust on vaan ab:n oma nimitys autokaasulle. Ja ennen kuin kukaan on pätemässä tiedän kyllä, ettei bussissa liiku kaasukahvat, kun A/THR on päällä.


Joo, siis putte 736 kyseessä ja left engine inflight shutdown. FMCstä valittu vasen pois ja ei anna armata autokaasua ellei sitten autopilotin kanssa, sitä en kokeillut, käsikaasulla AP-off loppulaskuun..

jari

Teemuxs:
Quote

Joo, siis putte 736 kyseessä ja left engine inflight shutdown. FMCstä valittu vasen pois ja ei anna armata autokaasua ellei sitten autopilotin kanssa, sitä en kokeillut, käsikaasulla AP-off loppulaskuun..

jari


Ei anna edes ap:n kanssa, koska mottihäriötilanteessa A/T disarmaantuu automaattisesti.

PerttiLode:
Alaska

PerttiLode:
Osprey


Tonny0909:
Quote

"Löydä mahdollisimman monta virhettä"- kuva.. Saa löytää, ei oo pakko 
jari



Laipat sais olla tossa nopeudessa täysin alhaalla, Ilmajarrut vois olla "armed"

Navigation

Up one level

Next page

Previous page