Sekalaisia screenshotteja..

<< < (521/759) > >>

Kerosiini:

Eikä ole konetta joka pyörittäisi FSX:ää sujuvasti 40-70 framea sekunnissa asetukset tapissa ja runsailla lisäosilla. Tietoni perustuu tämän palstan seuraamiseen eikä mutuun!

yES

Kyllä mun vaan...

edit: tämänhetkisellä lennolla, kaikki tapissa kuten sanoit...

Pe7e:

Kyllä mun vaan...

edit: tämänhetkisellä lennolla, kaikki tapissa kuten sanoit...

Kai nyt kruisessa saa vaikka 200 sinne mittariin, mutta koitahan jostain HK:n finaalista saada se 80 tai edes 50... 

Kerosiini:
Se täytyy katsoa myöhemmin, tässä juuri menossa espanjan yllä matkalla Gran Canarialle joten hetken aikaa ennenkuin voin laittaa mitään todistusaineistoa. Se on varmaa että sulavaa on 

Joona:
Miksi HK:n finaalissa edes pitäisi saada 50 tai 80. 30 on täysin riittävä. Toki 40-50 tekee siitä sulavampaa, mutta kyllä mun simu ainakin on jo niin sulavaa 30fps, ettei juurikaan huomaa eroa parempaan.

Pe7e:

Se täytyy katsoa myöhemmin, tässä juuri menossa espanjan yllä matkalla Gran Canarialle joten hetken aikaa ennenkuin voin laittaa mitään todistusaineistoa. Se on varmaa että sulavaa on 

Kyllä se sulavaa on millä tahansa laitteella tuolla yläilmoissa. Kanariakin on sen verran kevyttä kauraa, että sieltä on turha ottaa sitä "todistusaineistoa".  Joku kunnollinen lisäosakenttä kaikki asetukset tapissa antaa jo vähän jotain pohjaa...

Miksi HK:n finaalissa edes pitäisi saada 50 tai 80. 30 on täysin riittävä. Toki 40-50 tekee siitä sulavampaa, mutta kyllä mun simu ainakin on jo niin sulavaa 30fps, ettei juurikaan huomaa eroa parempaan.

Totta puhut, ei pidäkään, mutta jos kerta leijutaan, että "kyllä mun kone antaa täällä korkeuksissa 80fps" ei kyllä kerro mistään mitään. Mutta esim. juuri HK on suht raskas skene ja jos siellä saa tuon saman lukeman tai edes puolet siitä niin voi nostaa jo vähän peukkua.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page