Sekalaisia screenshotteja..

<< < (93/730) > >>

Pe7e:
Quote

miten saan koneen lentämään syötettyä reittiä pitkin kun se ei samalla tapaa aktivoidu sille kuin esim QW 757:lla. Ei sen puoleen ois mukava lentää joskus tuo Atlantin yli, kun sitä en oman simuhistorian aikana ole vielä tehnyt kertaakaan.

Kyllä sen pitäis suurinpiirtein samanlailla mennä kuin 757:lla. Jos FMC on oikein "sotkettu", niin kyllä sen sitä reittiä pitäis seurata LNAVilla ihan kuten viisseiskallakin... Sehän noissa onkin, että kun yhtä osaa lentää kunnolla niin ei pitäisi olla vaikeuksia muidenkaan koneiden kanssa, sen verran ovat samanlaisia. Esim. 757 ja 767, niitähän voi kai oikeastikin lentää samalla miehistöllä. 747:ssa "vähän" eroja, mutta pienellä tutustumisella + manuaalien selauksella pitäisi taittua. Tuota MD-11 sai jo opetella vähän pidempään...

tjh80:
Joo, pitää joskus kokeilla vielä tuo testilentää helpolla reitillä. Yleensä olen sen HDG/NAV systeemin kanssa koittanut, eli ensin haetaan suunta reitille HDG:n kautta ja kun se reittiviiva on kohdalla, muuttuu NAV käyttöön ja sitten seuraamaan, noin sen pitäis kai mennä. No vielä on jotain jäänyt lukematta.

Pe7e:
Vielä yksi samasta laitteesta.

On se härski miten tässä on niin identtinen ohjaamo 717:n kanssa. Aika jännä fiilis, kun eräs kaunis yö istuin tuossa Blue1 717:n oikeanpuoleisella jakkaralla siirron ajan ja ihmettelin noita tsydeemeitä, että hittolainen kun on tuttu laitos... ehkä näkyvin ero on se, että toisessa on yksi moottori enemmän 
[ Attachment not found - or removed ]

tjh80:
Niin, mitäkös sitä toimivan näköistä cockpitiä suotta muuttamaan, lisätään vaan siihen toiseen konemalliin vaan yksi ominaisuus lisää

Joona:
Quote

Jep tottakai, mutta mä en taas jaksa sitten tuollaista hatustavetelyä jne. Mielummin lennän IRL reittejä niillä koneilla millä ne oikeastikin lennetään. Harvoin tulee vedeltyä noita hatusta vedettyjä lentoja. Niitä tuli harrasteltua silloin junnuna Tietty jotain testilentoja sillointällöin, mutta muuten ei.

Senpä takia kuulunkin VF:ään, ettei tarvi ite keksiä, että millä ja minne sitä tänään lentäis...

Ja tuosta tylsistymisestä sen verran, että senpä takia niitä ei juuri jaksa lennelläkään, mutta joskus tulee sellanen fiilis, että nyt kyllä pitää vetää joku pitkä lento! Silloin ei tylsisty. Onhan niissäkin se oma fiilis.


Kyllä mäkin lennän American Airlinesilla. Sieltähän ne lennot tulee. Xiittaan kyllä sen verran, että lennän MD-11:llä Johtuen jo ihan siitä, että toi Flythemaddog on loistava, mutta helv**** raskas ja huonosti toimiva. Koko ohjelma tuntuu FS:n ulkopuolellakin olevan äärimmäisen sekava. En mäkään jaksa lennellä sinne sun tänne. Viime vuonna lensin MD-11:llä maailman ympäri katsomalla kartasta aina sopivan kohteen seuraavaksi mutta nykyään kyllä ihan lentolistojen mukaan. Toki longhaul silloin tällöin on ihan mukava mutta pidemmän päälle äärimmäisen tylsä. Simun hyvä puoli taas on se, että voi itse valita mitä lentää ja millä. Samalla saa pidettyä mielenkiinnon yllä. Jatkuva longhaul ympäri maailmaa tappaisi kiinnostuksen hyvin äkkiä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page