Sekalaisia screenshotteja..

<< < (157/730) > >>

cabpilot:
Petrille tiedoksi Joonan aloitus kuudella kuvalla:

"Pistetäänpä nyt sitten tällainen triidi pystyyn, kun tuolla 'Shottisi, jossa on sitä jotain'-triidissä rutistiin sen olevan yleinen shotti-ketju. Tehdään tästä nyt sitten yleinen kaatopaikka, johon voi räiskiä kaikki sekalaiset simusta otetut kuvat. Katsotaan, onko tälle tarvetta vai ei  Laitetaan parit matkaan tarttuneet kuvat heti alkuun.."

Rutina vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu... 

Joona:
Joo, kuvia vaan mitä kehtaa laittaa. Mitä väliä?

Eilen oli Newarkissa huono keli lähtiessä. Näkyvyys 5nm, SCT006 ja OVC020 ja rajua sadetta.
[ Attachment not found - or removed ]

PMDG Boeing 747-800X ilman seiniä. Anteeksi mitä? Ei texturet jostain kumman syystä suostunut latautumaan koneesta. Kaikki Dallasin texturet kuitenkin latautui ja fps pysyi 25-30, vaikka kenttä on raskas eli ei ainakaan kone ollut kovilla. Mitä lie tapahtui

leppäkeihäs:

Jukka, voiskos noille "maailmanlopun koneille" perustaa ihan oman ketjunsa, minne voit sitten tykittää noita kuviasi? Ei millään pahalla, mutta alkaa jo vähän tulla korvista ulos, kun samalla sivulla on kymmenen viestiä missä on +/-10 kuvaa samoista "romuista"... Ketjun tarkoitus taisi kuitenkin alunperin olla tuo, että vain pari kuvaa per "tapaus".

Samaa mieltä. Pointtina ei ole itse kuvien määrä, vaan se, että välillä haluaisi nähdä jotain vähän erilaista.   

Joona:

Samaa mieltä. Pointtina ei ole itse kuvien määrä, vaan se, että välillä haluaisi nähdä jotain vähän erilaista.   

Kyllä mun mielestä Jukan koneet on ihan hyvää vaihtelua siihen älyttömään ja tylsään A320/B737-villitykseen mitä täällä muuten viljellään joka ikisessä triidissä. Viime aikoinakaan ei ole juuri muuta katseltu kuin samoja B737-kuvia.

Erik_P:
Kyllä vaikuttaa siltä että rahalle sai vastinetta.  (Vaikka VC:n puolella framet tippui noin viiteen)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page