IVAO kone ongelma

(1/1)

Lauri FIN918:
Moi,
elikkä mulla ei näy porukan koneita ollenkaan, kun oon IVAOS:ssa. Näkyy vaan se punanen nimi koneen yläpuolel(siis esim. embraer 190). Oon päivittäny kaikki koneet mtl:lässä ja IVAO cofiguraattorissa kaikki teehty oikein. Mikä siis vialla?
-Lauri

-miki-:
Aikaisemmin on mainittu, että jos asetuksista on valittu AI-koneet jättämään varjon, MTL-koneet ei toimi.

Lauri FIN918:

Aikaisemmin on mainittu, että jos asetuksista on valittu AI-koneet jättämään varjon, MTL-koneet ei toimi.

Kaikki AI- koneet on pois käytöstä. Ja unohdin mainita yhden asian. Yleensä koneet näkyy kun olen laskeutunut ja vähän ennen. Mutta melkein aina kun aloitan koneet on poissa.
Tänään kun lensin Tegelistä hesaan, nii Tegelis koneet näky, mutta kun hesaan menin, niin ei näkynyt. Eli tänään oli vähän nurin kurin. Mutta tosiaan ne näkyy vain joskus osan aikaan.
Onko ratkaisua?
-Lauri

Miksu:
Mutta siis MTL-mallit=ai-koneita joita lentävät ihmiset... Eli siis AI-liikenteellä ei ole mitään tekemistä... Ota suosiolla ne varjot pois....

Mo-jo:
Jep, jotain häikkää itselläkin tuossa valikossa, jossa valitaan noi varjot pois (epäilen), sillä koneen rungot näkyvät tämän kuvan mukaisesti, eli paintteja ei näy. Joku kerta sain nuokin ruksattua oikein, näkyi paintit, mutta ei sen jälkeen enää

Navigation

Up one level