FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.11.17, 07:37

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  EFHK - LOWS / "757-200"
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: EFHK - LOWS / "757-200"  (Read 1223 times)
Samuli Hämäläinen
Offline Offline

Posts: 661
Date Registered: 10.05.08

EFHK - LOWS / "757-200"
« on: 28.01.11, 18:24 »

Alkuvaroitukset: Seuraavat kuvat voivat sisältää voimakasta materiaalia hardcoresimuttajille. Kuvista voi aiheutua traumoja, tunteidenpurkauksia tai mahdollisesti jopa vitutusta. Suosittelen jo tässä vaiheessa kääntymään tämän omalaatuisen henkilön puoleen jottei edellämainittuja oireita ilmenisi (meneeköhän tuo vielä läpi  Grin)

Lisureina toimi
 - Level-D 767-300 winglettien kera
 - Real Environment Xtreme
 - FISDin EFHK
 - RGFlightin Salzburg



[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]
ALind
Former member
Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #1 on: 28.01.11, 18:33 »

Täys paskahan tää oli, mutta katsoin loppuun.  thmbup
Samuli Hämäläinen
Offline Offline

Posts: 661
Date Registered: 10.05.08

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #2 on: 28.01.11, 18:39 »

Täys paskahan tää oli, mutta katsoin loppuun.  thmbup

No voehan, arvasin ettei houkuttelu pois threadista alussa tepsisi kolmatta kertaa.  Tongue
Patrick Ojanen
Offline Offline

Posts: 4444
Date Registered: 13.04.09

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #3 on: 28.01.11, 19:23 »

Hyvät kuvat ovat Samuli ja älä enään turhaan laita tuota videota, on jo nähty  Grin
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3239
Date Registered: 06.12.10

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #4 on: 28.01.11, 19:24 »

Muuten iha kivat, mut vois vähä laittaa niihi kuviin niitä selvennyksii, esim. 1. FL230:lla 340:lle tjsp. Wink
-Lauri


FSLabs Support Team
Jesperi Lauhio
Offline Offline

Posts: 3053
Date Registered: 12.01.09

WWW
Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #5 on: 28.01.11, 20:02 »

Sä tiiät mitä aion sanoo joten jätänpä sanomatta Grin

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Samuli Hämäläinen
Offline Offline

Posts: 661
Date Registered: 10.05.08

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #6 on: 28.01.11, 20:11 »

Sä tiiät mitä aion sanoo joten jätänpä sanomatta Grin

"...päläpäläpälä... ohhoh... olenpas minä höpsö" ?  Grin
Lauri Sodervall
Offline Offline

Posts: 144
Date Registered: 27.02.10

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #7 on: 28.01.11, 23:50 »

Tarkkoja kuvia, mutta aika paljon "kalansilmä" kuvia. Mutta se on enemmänkin mielipide kysymys, vähän kuin että toiset tykkää toiset EI dr pepper JUESEI (usa)  Grin
Jesperi Lauhio
Offline Offline

Posts: 3053
Date Registered: 12.01.09

WWW
Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #8 on: 29.01.11, 09:12 »

"...päläpäläpälä... ohhoh... olenpas minä höpsö" ?  Grin
Aika tarkalleen Grin

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3239
Date Registered: 06.12.10

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #9 on: 29.01.11, 10:42 »

Eikös tossa tultu "vähä" liian kovaa kiitotielle Shocked Tongue
-Lauri


FSLabs Support Team
Santeri Saikkonen
Offline Offline

Posts: 2137
Date Registered: 08.02.10

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #10 on: 29.01.11, 10:46 »

Eikös tossa tultu "vähä" liian kovaa kiitotielle Shocked Tongue
-Lauri

Kyllä tossa nyt vielä hiljentelemään kerkiää..

Nähty: POR HEL DXB MIA JFK FRA LHR CDG HRG ORD OUL ARN RIX TMP CPH PBI AMS GDN DFW KEV NRT BUD MXP FCO TXL MUC RVN PVG TLV AYT GOT KUO BKK KIX BRU AGP
Jesperi Lauhio
Offline Offline

Posts: 3053
Date Registered: 12.01.09

WWW
Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #11 on: 29.01.11, 11:05 »

No ei toi nyt kyllä mitenkään erityisen paljon liikaa oo toi Samulin nopeus. Kova CI kyllä sulla Samuli käytössä... Grin

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Osku Leskinen
Offline Offline

Posts: 3937
Date Registered: 08.06.07

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #12 on: 29.01.11, 11:10 »

No ei toi nyt kyllä mitenkään erityisen paljon liikaa oo toi Samulin nopeus.

No onhan tossa noin 30-40 solmua liikaa (riippuen toki laskeutumismassasta), eli aika paljon kyllä.

Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3239
Date Registered: 06.12.10

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #13 on: 29.01.11, 11:15 »

No onhan tossa noin 30-40 solmua liikaa (riippuen toki laskeutumismassasta), eli aika paljon kyllä.
Jep. Yleensä hidastellaa kai jossain 3000 mut kai sitä saa tossakin vielä hidastää... vähä riskialtista kylläkin
-Lauri
EDIT: vähä tuntuu et ollaan viel vähä liian ylhäälläkin...


FSLabs Support Team
Samuli Hämäläinen
Offline Offline

Posts: 661
Date Registered: 10.05.08

Re: EFHK - LOWS / "757-200"
« Reply #14 on: 29.01.11, 11:51 »

EDIT: vähä tuntuu et ollaan viel vähä liian ylhäälläkin...

Jospa nyt kuitenkin stalkattaisiin noita PAPI-valoja, niin 2 valkosta ja 2 punaista kertoo että ihan sopivan korkealta tullaan.  Roll Eyes
Ja mitä tuohon "riskialttiuteen" mulla on sanomista, niin suurin syy taitaa olla siinä että lennolle tuli otettua "hitusen" liian paljon kerosiinia eräänlaisen laskutoimituksen virheen ansiosta.  Grin Mutta tuohon laskeutumisnopeuteen vielä, että kyllä tuossa tosiaankin taisi olla tuon 30kt/s liikaa nopeutta jonka ansiosta tuli sitten koko kiitorata käytettyä.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1