Swedish Virtual Air Force

(1/2) > >>

Sebastian Jansson:
(Sorry for only writing in swedish)

Tjena!

Jag söker efter personer som skulle kunna tänka sig att hjälpa till med Swedish Virtual Air Force.
Om ni skulle vilja hjälpa till med saker till bolaget/organisationen kan ni skriva vad ni kan om hemsidor och acars och sådana grejer så kan jag se vad ni skulle kunna hjälpa till med för grejer:)

Sebastian

Wasso:
Tjena Sebastian!¨

Ett virtuellt flygvapen låter väldigt intressant i mina öron måste jag säga! Jag har hyfsad kunskap i phpVMS då jag själv hade planer på att starta ett va för ett tag sedan, så det skulle jag kunna hjälpa till med (om du nu vill va't uppbyggt på det sättet). Jag kan också hjälpa till med det mesta annat ett va kan behöva Hoppas att det blir något bra av det här!

/A

Sebastian Jansson:
Bra Arvid för vi skulle gärna behöva lite folk som kan flyga svenska stridsplan, för först blir det ju en liten skolning så vi verkligen ser att dom som går med kan flyga så att det blir ett seriöst och och roligt va men hoppas det är fler personer som är intresserade:)

Sebastian

Gripen94:
visst, ett Virtual Airfore vore kul.
Har själv varit väldigt nära på att starta detta här på VATSIM, men vi insåg inte hur mkt jobb det skulle bli
För det första ska ni ha träning för alla som går med i VA't, och detta träningsprogram ska bli accepterat av VATSIM's högsta höns så att säga 

Om ni har tid/kunskap så är ju inte detta självklart inte omöjligt

Sebastian Jansson:
jepp skulle vara kul om du ville joina för vi behöver folk som kan hjälpa till med saker och skulle kunna vara tränare för SK60 och gripen eller helikoptrar:)

Navigation

Up one level

Next page