Mihin muotoon tallennan koneen tekstuurit

(1/2) > >>

River:
Elikkäs:
Olen tehnyt fs9:ssä tekstuurit Project Openskyn A333 koneeseen. Tallensin muutokset mutta ei toiminut. Kaivelin hieman tietoja tallennusmuodosta ja huomasin että muodon pitäisi olla 32 bittinen BMP mutta kone tallentaa vain 24 bittiseen BMP muotoon. Minulla on myös XnView, ja olen yrittänyt sillä tallentaa DDS muotoon jonka olin jostain kuullut että toimisi. Mutta eipä toimi. Mihin muotoon tallennan tekstuurit?

Joku joka hallitsee asian, voisitko auttaa??

XJanneX:
Moi,

DDS muoto ei toimi FS9:ssä, mutta suosittelen BMP DXT3 tai sitten juuri tuota 32 bittistä muotoa johon pystyt tallentamaan mm. tällä ohjelmalla: http://www.btinternet.com/~mnwright/programs/dxtbmp.htm
Eli ohjelmassa File->Save as->Extended bitmap->Tallennusmuoto: DXT3/Extended 32 bit 888-8. 

River:
Olen yrittänyt tuota DXTBMB ohjelmaa mutta se ei toimi. Kone varoittaa että siinä on virus.

River:
Minulla on tuo XnView, voisiko joku kertoa miten pystyn sillä muuntamaan tekstuurit niin että ne toimii fs9:ssä?

erese:

Minulla on tuo XnView, voisiko joku kertoa miten pystyn sillä muuntamaan tekstuurit niin että ne toimii fs9:ssä?

Alkuperäisessä DXTBmp:ssä ei varmasti ole virusta ja sillä tuo muunnos on helpoin toteuttaa joten suosittelen uudelleen yrittämistä 

Navigation

Up one level

Next page