Start av Malmö Aviation virtual

<< < (9/11) > >>

Lenne:
Emil!
Skåne med flygplatser kommer någon gång under våren-försommaren och väskusten med Göteborg någon gång under hösten. Mer exakt vågar jag inte vara. Resten kommer sedan efter hand förhoppningsvis under året. Det kommer inte att kosta något. Allt är freeware. Problemet i nuläget är var vi kan ladda upp det någonstans då det är ganska stort. Men det löser sig väl på något sätt.
/Lennart

lindell90:

Emil!
Skåne med flygplatser kommer någon gång under våren-försommaren och väskusten med Göteborg någon gång under hösten. Mer exakt vågar jag inte vara. Resten kommer sedan efter hand förhoppningsvis under året. Det kommer inte att kosta något. Allt är freeware. Problemet i nuläget är var vi kan ladda upp det någonstans då det är ganska stort. Men det löser sig väl på något sätt.
/Lennart

Okey, det är underbart att höra Saknas riktigt bra svenska scenerys

Gripen94:
Emil, såvitt jag vet så kommer SWED2011 vara gratis

kapten_joel:
Det är ju oerhört trevligt och det faller oss helt i smaken, och som Patrik säger så händer det massor. Vi vill ju inte avslöja allt för mycket i nuläget, men den bokningsfunktion jag pratat om tidigare kommer att finnas med. (Ombord-tidning i mån av tid, och då ska den gå att läsa i knee-board). Många andra små "easter-eggs" kommer det att finnas också. Tanken är att vi ska vara ett tydligt alternativ till andra bolag i form av att piloten aldrig ska få tråkigt. Dvs. Bara logga in och flyga från A till B. Här ska det finnas massor att göra.

Designen är mer eller mindre klar. Det ser mycket bra ut!, jag vill bara fresta Er lite! Sommarchartern kommer nog med all sannolikhet att finnas med för Er som undrat över detta.

M.v.h.

/Joel

Razeers:
Glöm bara inte Malmö Aviations riktiga checklista sen 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page