FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.11.17, 05:37

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kotiohjaamot / Home Cockpits (Moderators: Jari Mikkilä, Joni Öfverström, Tuomas Kuosmanen)
| | |-+  D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)  (Read 2239 times)
Markus Mäkelä
Offline Offline

Posts: 1019
Date Registered: 05.07.01

D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« on: 20.03.11, 17:27 »

Tässä muutama kuva viime virittelyistä.  Ipad siis ilmestyi ohjaamoon ja aito Lufthansa-softa. Todella näppärä lisä helpottamaan karttahässäkkää, varsinkin jos lentää isoilla kentillä. Tuo interphone on sitten ihan dummy, mut voishan
sen joskus liittää jotenkin. Normaalisti se on kiinni pedestaalissa.  Wiedersehen!

[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]
Tommi Ahonen
Offline Offline

Posts: 452
Date Registered: 31.10.08

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #1 on: 20.03.11, 18:36 »

WOW! Tuohan näyttää todella hyvältä setiltä. Tuossa on vaan se miinus, että siinä on rajallinen määrä noita tuettuja kenttiä. Kotimaan lennoilla ei tuosta paljoa ole apua - vielä. Muuten on kyllä asiallinen peli. Menee padi harkintaan Smiley
Markus Mäkelä
Offline Offline

Posts: 1019
Date Registered: 05.07.01

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #2 on: 20.03.11, 18:54 »

Totta, mikäli haluaa lentää Suomen sisäisiä. Tuossa on kuitenkin Helsinki ja jos lentää esim. euroopanlentoja niin hyvin riittää.
Hesan lisäksi kartat on siis Frankfurtista, Munchenistä, Lontoosta (EGLL) , Brysselistä, Amsterdamista, Pariisista (LFPG) , Zurichistä, Genevestä, Nizzasta, Madridista, Sevillasta, Roomasta, Prahasta, Ateenasta ja Wienistä.  Lisäksi on kenttiä ympäri maailmaa 24kpl lisää.  Päivitykset uusimpiin karttoihin napin painalluksella. Lisäksi saat googlemaps kartan ja tarkat tiedot kentästä ja kiitoteistä.
Ps.Laitas Tommi vähän väliaikatietoja simusta
Joonatan Anttila
Offline Offline

Posts: 285
Date Registered: 05.12.10

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #3 on: 25.03.11, 20:28 »

Upea. On tuosssakin kuitenki valittavana paljon kenttiä!
Lauri Sivuoja
Offline Offline

Posts: 3239
Date Registered: 06.12.10

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #4 on: 26.03.11, 14:43 »

Moro!

Upealta näyttää Shocked!!!!!!

Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että lentäessäsi käytätkö lisärinä wilco airbussia? Smiley

-Lauri

UPEATA! Grin


FSLabs Support Team
Jetro Eemeli Rouvali
Offline Offline

Posts: 948
Date Registered: 15.01.11

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #5 on: 03.04.11, 18:34 »

Kyllä on UPEA simu sulla !

oletko ajatellut liike järjestelmää Cheesy ?

Canon EOS 600D + EFS 18-55mm + EFS 55-250mm + Sigma 150-500/5-6.3 APO DG OS.
Staok
Former member
Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #6 on: 08.04.11, 18:53 »

Kyllä on UPEA simu sulla !

oletko ajatellut liike järjestelmää Cheesy ?

Sellasta ei vaan voi kotioloissa toteuttaa järkevästi..
Markus Mäkelä
Offline Offline

Posts: 1019
Date Registered: 05.07.01

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #7 on: 09.04.11, 06:26 »

Kone on siis Project Magenta A320 ja malli on Project Airbus A320-211.
Tuota liikkuvaa alustaa on toki ajateltu, mutta se vaatisi simun siirtämistä
pois kämpästä, simun rakenteiden vahvistamista ja n. 13000 euroa. Eli pitäisi
vuokrata autotalli yms. jostakin, sitten koko mdf-koppa pitäisi purkaa ja rakentaa
se alumiinista sitten pitäis tehdä kaksi vuotta yövuoroa putkeen saadakseen
tuon rahan. Sen vertaa hullu olen, että jotenkin tämän aion joskus toteuttaa, mutten
himassa kuten mainitsin.
Jetro Eemeli Rouvali
Offline Offline

Posts: 948
Date Registered: 15.01.11

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #8 on: 09.04.11, 10:34 »

Joo ! Cheesy

Canon EOS 600D + EFS 18-55mm + EFS 55-250mm + Sigma 150-500/5-6.3 APO DG OS.
Jouka Ahponen
Offline Offline

Posts: 914
Date Registered: 03.07.09

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #9 on: 13.04.11, 18:13 »

no HUH HUH!

Kyllä nyt on hienoa jälkeä.

Tahtoo. Omnomnom...


UPL
Patrick Ojanen
Offline Offline

Posts: 4443
Date Registered: 13.04.09

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #10 on: 24.04.11, 07:59 »

Olisko joskus mahdollista löytää Kuvakaappauksien puolelta D-AIPK:n lennosta tarinan?
Jetro Eemeli Rouvali
Offline Offline

Posts: 948
Date Registered: 15.01.11

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #11 on: 05.05.11, 18:42 »

Olisko joskus mahdollista löytää Kuvakaappauksien puolelta D-AIPK:n lennosta tarinan?

Olisi hienoa ! hyvä idea Patrick

Canon EOS 600D + EFS 18-55mm + EFS 55-250mm + Sigma 150-500/5-6.3 APO DG OS.
Markus Mäkelä
Offline Offline

Posts: 1019
Date Registered: 05.07.01

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #12 on: 06.05.11, 05:23 »

Tarkoittaako tämä screenshotteja retroilmahansan lennosta ilman kuvia ohjaamosta vai kuin?
Kyllä mä voisin toki sellaisenkin tehdä.  Mulla ei sitten kuvissa olisi 2d/3d ohjaamoa Roll Eyes
Tuo kuvaushomma on sinäänsä hankalaa mun ohjaamossa,
kun niitä nappuloita pitää oikeasti painaa ja tekee tavallaan myös förstin hommia.  Tulee aika kiire jos
pitää vielä räpsiä kuvia. Ainakin kiireisillä kentillä lennon ensimmäiset 10 min on aika hektistä tai jos
joutuu vaihtamaan laskeutumiskiitorataa. Tai sitten mä vaan olen tullut aikaisin vanhaksi ja hitaaksi.
Mulla tuo lentomalli vaihtuu aina välillä.Ihan kuin oikeassakin elämässä piloteilla.  Nyt alla on LH A319-111
Samu Mäntyniemi
Offline Offline

Posts: 282
Date Registered: 08.05.10

Re: D-AIPK "Wiesbaden" A320 (alias OH-LXD)
« Reply #13 on: 06.05.11, 05:28 »

Tarkoittaako tämä screenshotteja retroilmahansan lennosta ilman kuvia ohjaamosta vai kuin?
Kyllä mä voisin toki sellaisenkin tehdä.  Mulla ei sitten kuvissa olisi 2d/3d ohjaamoa Roll Eyes
Tuo kuvaushomma on sinäänsä hankalaa mun ohjaamossa,
kun niitä nappuloita pitää oikeasti painaa ja tekee tavallaan myös förstin hommia.  Tulee aika kiire jos
pitää vielä räpsiä kuvia. Ainakin kiireisillä kentillä lennon ensimmäiset 10 min on aika hektistä tai jos
joutuu vaihtamaan laskeutumiskiitorataa. Tai sitten mä vaan olen tullut aikaisin vanhaksi ja hitaaksi.
Mulla tuo lentomalli vaihtuu aina välillä.Ihan kuin oikeassakin elämässä piloteilla.  Nyt alla on LH A319-111

Saatko videokameran johonkin ohjaamon nurkkaan? Siitä poimii sitten hyvät framet ja fsrecorderilla lento talteen josta jälkikäteen ulkokuvia mukaan?

Osallistu maiseman luontiin:
1) http://www.youtube.com/watch?v=Q6CNXmmUaB4
2) http://osm2xp.com/

X-Plane 10 :
Vasen    : AMD Phenom II x4 965@3.74GHz/8GB/HD6970 22"/Win 7 Ultimate 64
Oikea     : i7 980x @4.6GHz /12GB/HD6970/22"+2x15"/Win 7 Ultimate 64
Keskellä : i7 2600K @4.5GHz /8GB/HD6970/22"/Win 7 Ultimate 64
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1