Teoriakoe

<< < (5/6) > >>

MrMissedApproach:
Ai Ai.. sulla kävi ikävästi.. Ittellä kans yks yritys jäljellä reputin tuloksin 24/35 ja 69% oikein. Toivottavasti ei ittelle käy samalla tavalla.

jontekin:
Miksi ihmeessä te niitä vielä teette?!  Tutustakaa ensin kunnolla materiaaleihin ja opetelkaa asiat!

MrMissedApproach:

Miksi ihmeessä te niitä vielä teette?!  Tutustakaa ensin kunnolla materiaaleihin ja opetelkaa asiat!

Heh.. Asia on yksinkertainen Pitäisi mahdollisimman nopeasti päästä jatkamaan Nyt kyllä opin kantapään kautta ettei 4 kertaa teoria materiaalin lukeminen riitä

jontekin:

Heh.. Asia on yksinkertainen Pitäisi mahdollisimman nopeasti päästä jatkamaan Nyt kyllä opin kantapään kautta ettei 4 kertaa teoria materiaalin lukeminen riitä

No ensi karralla sitten, itte olen lukenu teorian ja muut ohjeistukset monia kertoja, teoria luen vielä parikolmeneljä kertaa, niin monesti, että varmasti läpi pääsen ensimmäisellä, ja tulos lähempänä 100%.

Tää PPL kurssi on kuitenkin kaiken perusta, ja itse olen ajatellut käydä sen perusteellisesti.

Ainiin, harjoituslenntoja en ole vielä aloittanut, tulostin reistailee. Entäs te, jokos lentoja on tullut lennettyä, pysyykö kuula kaarrossa viivojen välissä?  Toki olen muuten lennellyt C172 jotta tulisi edes pieni tatsi tuohon koneeseen. Aluksi oli hirmu vaikeaa, mutta kyllä se jo alkaa taittua. Joystikillä ohjaan sekä siipi- ja peräsinpintoja. Hiukan haastavaa, jos ne polkimet jossain välissä hankkisi.

Finland611:
Miksi en pysty tekemään teoriakoetta? Tulee vain viesti: Virhe: Koe on päättynyt, et voi vastata enää.
Olen siis yrittänyt kerran jo.

Robert

Navigation

Up one level

Next page

Previous page