PPL lennot

<< < (5/12) > >>

Finland611:
Kiitos noist, mut haluistteko kertoo miten pystyn nauhottaa ku se ei oonistu siin FSX options ala palkist???

MrMissedApproach:
Miten tää systeemi menee kun oon ton lentokokeen lähettänyt jo reipas 3pvä sitte ja edelleen tuolla sivulla lukee tuo sinulla on  x päivää lentää ppl.... jne jne lasketaanko niitä päiviä sitte lisää niin monta kun sen videon tarkastamiseen on mennyt jos ei ekalla pääse ku oishan se tyhmää että loppuis päivät kesken vaan siks ettei oo saanu ilmotusta onko päässy läpi vai ei!?!?

okke:
Elä hätäile, minä pistin 6 päivää sit eikä mitään ole kuulunut, kouluttaja on vähän hidas näemmä 

Saikksa:

Elä hätäile, minä pistin 6 päivää sit eikä mitään ole kuulunut, kouluttaja on vähän hidas näemmä 

Älkää turhaan hätäilkö, mun lentokoneen tarkastamiseen meni 1,5kk. Ja kadonneessa saliksessa kesti kuukauden ennenkin menin kysymään sitä suoraan Purolta.

MrMissedApproach:

Älkää turhaan hätäilkö, mun lentokoneen tarkastamiseen meni 1,5kk. Ja kadonneessa saliksessa kesti kuukauden ennenkin menin kysymään sitä suoraan Purolta.

Voi juma... on meillä siinä kouluttaja.
"Oho unohdin opettaa miten laskeudutaan, no ei voi mitään. Nyt on pojat oman onnen nojassa "

Navigation

Up one level

Next page

Previous page