Project Magenta

(1/2) > >>

Lauri FIN918:
Moro!

Tollasen löysin, ja olisi varmaa hyvää softaa kokkari hankkeelleni.

Eli mites toi toimii oikein. Latasin ton demon, mutta en saa siitä mitään irti .
Tekis mieli tietää millein softa toimii, ennenkö ostan sen .

-Lauri

sierra:
Moi,

Tuo on kyllä hyvä ohjelmisto.... Se simuloi todella monipuolisesti esikuvansa ohjelmistoa, minkä sitten valitsetkin 737 tai A32x. Täällä foorumilla onkin jo ainakin yksi, jolla tuollainen Project Magenta softa on. Ootko muuten tietoinen tuon hinnasta? XXXX€ eli puhutaan muuten nelinumeroisesta luvusta....

-Jarkko

Lauri FIN918:

Moi,

Tuo on kyllä hyvä ohjelmisto.... Se simuloi todella monipuolisesti esikuvansa ohjelmistoa, minkä sitten valitsetkin 737 tai A32x. Täällä foorumilla onkin jo ainakin yksi, jolla tuollainen Project Magenta softa on. Ootko muuten tietoinen tuon hinnasta? XXXX€ eli puhutaan muuten nelinumeroisesta luvusta....

-Jarkko

.
No voihan vietävä mikä hinta! . Se ei sit oo softa mun ohjaamolle

Mikä ois sellanen hyvä, mutta noin 100€?

sierra:
Moi,

Mä itse käytän parhaillaan www.vas-project.org vasfmc softaa sekin on hyvä ja vieläpä ilmainen, siihen saa navigraphilta vielä navigaatiodataakin ostettua. Siitä on odotettavissa uusi vieläkin parempi versio piakkoin.

Eipä noita ole hirvesti tollasii kotiohjaamosoftia.

-Jarkko

Lauri FIN918:

Moi,

Mä itse käytän parhaillaan www.vas-project.org vasfmc softaa sekin on hyvä ja vieläpä ilmainen, siihen saa navigraphilta vielä navigaatiodataakin ostettua. Siitä on odotettavissa uusi vieläkin parempi versio piakkoin.

Eipä noita ole hirvesti tollasii kotiohjaamosoftia.

-Jarkko

Kiitos! . Kokeilen sitä nytten!
Mitäs noistä pitäis ladata Airbussille? Selailin tuolta, mutta tiedätkö mitkä on välttämättömiä ja suositeltavia?

-Lauri

Navigation

Up one level

Next page