Required work days.

(1/2) > >>

Pe7e:
Moro,

Mikähän vika noissa nyt on? Huomasin juuri, että Kapteeni Saikkosella on 757-listoissa Req work days 13, vaikka minulla on maksimi 10. Haistan pientä kusetusta Minulla ollut alusta lähtien (siis siitä lähtien kun beijbeen pääsin) tuo 10 päivää se maksimi. Bussissahan se oli 13, sama kuin nyt Saikkosella on viisseiskassa...

Mo-jo:
Mää oon ihmetelly Vanhemman Perämiehen Saikkosen listoja muutenkin.. Miten helv***issä viime kuussa hällä oli 6 versiota listasta, ja nyt jo huhtikuun listoja kaksi kappaletta ??    Ei siinä mitään jos pystyy viisseiskalla lentämään kuukaudessa 78 työpäivää 

E: Olikin bussilla noi 78 työpäivää.. Silti ihan mageeta 

ALind:
En tiedä miksi Requ work days on hänellä 13, mutta mielestäni siinä ei ole mitään ongelmaa. Jos Petri haluaa enemmän työvuoroja, niin senkun pyytää uutta listaa.

Ville; ennenkuin Santeri siirtyi 757 -ryhmään, hän lensi todella paljon. Pyysi monta uutta listaa kuussa. Sen takia niitä on siellä. Huhtikuulle on kaksi listaa, vanhempi lista Airbussille ja sitten uusi lista, jotta hän pääsisi lentämään 757 kohteisiin.

Mo-jo:

Ville; ennenkuin Santeri siirtyi 757 -ryhmään, hän lensi todella paljon. Pyysi monta uutta listaa kuussa. Sen takia niitä on siellä. Huhtikuulle on kaksi listaa, vanhempi lista Airbussille ja sitten uusi lista, jotta hän pääsisi lentämään 757 kohteisiin.

Joo en minä sokea ole Ihmettelen vaan kun itse lensin empulla "paljon" sain maksimissaan kaksi listaa kuukaudessa.. Ja kuusi listaa on ihan hyvin bussille, jolla vähän pidempiäkin legejä. Vähän kateellisuutta miten paljon voi todella lentää

ALind:

Joo en minä sokea ole Ihmettelen vaan kun itse lensin empulla "paljon" sain maksimissaan kaksi listaa kuukaudessa.. Ja kuusi listaa on ihan hyvin bussille, jolla vähän pidempiäkin legejä. Vähän kateellisuutta miten paljon voi todella lentää

En voi osastonjohtajana asialle mitään, on vain koputeltava olalle ja kiitettävä että tunteja kertyy meidänkin osastolle. Se, miksi ihminen lentää niin paljon simulaattoria, on toinen asia... 

Navigation

Up one level

Next page