Virtual Finnair tiedottaa laivastomuutoksesta - APRILLIA!

(1/3) > >>

ALind:
Arvoisat Virtual Finnairin lentäjät,

Olemme jo pitkään ja hartaasti valmistelleet tätä uutta julkistusta verhojen takana, ja koemme, että nyt on sopiva aika tuoda se eteenne kommentoitavaksi.

Virtual Finnair aikoo uudistaa laivastoaan vastaamaan nykyisiä simulaattoristandardeja. Olemme saaneet paljon palautetta lentäjiltä, laivaston ollessan joko "liian pieni" tai "liian moderni". Näin ollen teemme kokonaisvaltaisen laivastouudistuksen, ja siirrymme käyttämään entistä haastavampia konetyyppejä, tarjoten lentäjälle hienon ja mielenkiintoisen työympäristön.

Uusi laivasto koostuu seuraavista konetyypeistä:

 - Lockheed Tristar L1101-500 konetyyppi hoitaa kauko- ja rahtilennot Aasiaan ja korvaa B757 -konetyypin lomalennot.
 - Douglas DC-8 lentää sekä kaukolentoja, että nykyisiä Airbus A32X -perheen syöttöliikennettä kotimaahaan ja Eurooppaan.
 - Fokker 100 lentää Skandinaviaan ja Baltiaan.
 - Jetstream 41 täyttää entisen Aero Airlinesin tuoman vajeen, ja hoitaa syöttöliikenteen Suomesta/Tallinasta.
 - Saab 340 täyttää entisen Aero Airlinesin tuoman vajeen, ja hoitaa syöttöliikenteen Suomesta/Tallinasta.

Aiomme siirtyä edellä mainittuun laivastouudistukseen kuun lopussa. Julkaisemme uusien koneiden käsikirjat lentäjien alueella jo tänään, jotta voitte alkaa opiskella uusia konetyyppejänne etukäteen.

Toivottavasti otatte uudistuksen lämmöllä vastaan, sillä olemme tehneet suuren määrän työtä tämän eteen. Toivomme myös, että tulevaisuudessa lentäjämme ostavat uudet simulaattorilisäosat kaupallisilta valmistajilta, jotta tukisimme alan yritysten toimintaa.

Päätökset lentäjien uusista konetyypeistä tekee osastonjohtaja loppukuussa, mutta voit jo nyt ottaa yhteyttä häneen ja toivoa haluamaasi konetta. Täten toive otetaan huomioon myöhemmin.


Lennokkain terveisin,

Virtual Finnairin henkilökunta

Harri_Laitinen:
Onnea uudistuksesta!

Saikksa:
Just tällaisia uudistuksia on toivottu! 

Jape:
No niin, nyt vaikuttaa hyvältä 

OttoPOI:
Itselläni olisi vilpittömänä ehdotuksena, että alati kasvavaa Malmi-Vantaa -syöttöliikennettä alettaisiin hoitamaan kolmen triken väliin ripustettavalla pomppulinnalla. Onko kehityskelpoinen idea ja mitä VFinnin laivastonkehittämisosasto on tästä mieltä?

Navigation

Up one level

Next page