Uusi 95 E10 bensiini

<< < (73/99) > >>

JiiHoo:
Jos se palaa niin huonosti, että suurin osa siitä tulee pakoputkesta läpi kosteudella höystettynä?

ohahonen:
Quote

Neste on kehittänyt uuden NExBTL- dieselin ja kertoo sen olevan uusiutuvaa. Miten helvetissä polttoaine voi uusiutua jos sen polttaa moottorissa.Ei oo kusetuksella mitään rajaa.


Nokun sehän palaa enimmäkseen hiilidioksidiksi ja vedeksi. Kasvit käyttää hiilidioksidia ja vettä kasvaakseen.... sit Neste loihtii näistä kasveista NExBTL dieselin... voilá uusiutuva polttoaine...   Kohta ne perustaa joka Neste aseman kylkeen Subwayn, jotta voit haukata BTL sämpylän tankatessasi NExBTL:ää  

erkki.pulkkinen:
Quote

Miten ihmeessä sä ton laskit? jos 100 hp / litra mottorista saadaan 6 hp lisää. Siis 6 % tehonlisäys. Ei se muutu 50 cc moottorissa 100% tehonlisäykseksi. Kyllä se on edelleen se 6 %. Olettaen tietysti että mootori osaa säätää ennakkoa.


No kun 100hp/litra teholuokka kuvastaa moottorin viritysasteen. Jos 50cc moottorissa on 5hp tai 1000cc moottorissa 100hp tai 3000cc moottorissa 300hp niin kaikki on tarkalleen sama 100hp/litra. Kun nyt lisätään noihin arvoihin absoluuttinen arvo 6hp saadaan tehoiksi 11hp, 106hp ja 306hp ja siitä laskettuna suhteelliseksi lisäykseksi 120%, 6% ja 2%.
Siis luvattiin 4-6hp 100hp/litra teholuokassa, eli suurin suhteellinen tehonlisäys saadaan tosi pienillä moottoreilla.

Helppoa kuin heinän teko. 

dera:
Quote

Siis kun käyttää Peugeot Jet Force RNC 50cc C-TECH mopedissaan (normibensalla 98hp/litra) v-poweria, niin saa 4,9 hp sijaan jopa 10,9hp tehon.
Eli on oltava varovainen, koska mopojen sallittu max teho on 4 kw ja v-powerilla tuo antaa 8 kw, joka tarkoittaa että moposta tulee kevytmoottoripyörä käytettäessä v-poweria ja siitä on sitten maksettava autovero.



Luepas nyt viestini uudelleen. Millä kierrosluvulla on esimerkkimoottorisi BMEP, ja muuttuuko se sytytysennakko ko. moottorissa bensaa vaihdettaessa?

Ihme änkyröintiä.

dera:
Quote

No kun 100hp/litra teholuokka kuvastaa moottorin viritysasteen. Jos 50cc moottorissa on 5hp tai 1000cc moottorissa 100hp tai 3000cc moottorissa 300hp niin kaikki on tarkalleen sama 100hp/litra. Kun nyt lisätään noihin arvoihin absoluuttinen arvo 6hp saadaan tehoiksi 11hp, 106hp ja 306hp ja siitä laskettuna suhteelliseksi lisäykseksi 120%, 6% ja 2%.
Siis luvattiin 4-6hp 100hp/litra teholuokassa, eli suurin suhteellinen tehonlisäys saadaan tosi pienillä moottoreilla.

Helppoa kuin heinän teko. 


Ei se niin helppoa näytä olevan.

Missä kukaan on maininnut, että V-Power = tehonlisäys?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page