Uusi 95 E10 bensiini

<< < (93/99) > >>

haapajarvi:

Ja tässä näitä voorumeita seuranneena, tuo kulutus lienee tuossa suurimpana onkelmana.

Mikä siinä ongelmana on?? Ainakin ite oon tyytyväinen... Toyota Avensis tankillisella (50l) about 840km...
Tuskin paljon pienenis jos vaihtas E5.

-Juha

Transisto:
Lusikka soppaan. Omistan 2006vm.  BMW 320SI auton: http://www.bmwblog.com/2009/10/28/bmw-320si-a-real-drivers-car/
Tankkasin aluksi autooni E10-bensiiniä. Tästä seurasi pienellä viiveellä todella ikäviä ongelmia vaikka polttoaine piti olla moottorille 'sopivaa'.
Ongelmat ilmenivät erityisesti aamuisin ja silloin kun auto oli seisonut pitempään. Tuntui, että moottori kävi n. 10-20 sec. vajailla pytyillä jonka jälkeen käynti tasaantui.

Vaihdoin 98 polttoaineeseen ja ongelmat katosivat. En tiedä miksi korkeaoktaanisempaan polttoaineeseen vaihdolla oli näin suuri vaikutus, mutta olen hiljaa tyytyväinen. E10:iä en kyllä moottorilleni enää syötä.

oh2dw:

Mikä siinä ongelmana on?? Ainakin ite oon tyytyväinen... Toyota Avensis tankillisella (50l) about 840km...

-Juha

Mulla on Avensis 6/2006. Toyota sanoi, että pitää käyttää 98E5. Avensiksessa löytyy muutamana vuonna valmistettu sarja, joka ei siedä E10. Toyota kertoo kyllä...

haapajarvi:

Mulla on Avensis 6/2006. Toyota sanoi, että pitää käyttää 98E5. Avensiksessa löytyy muutamana vuonna valmistettu sarja, joka ei siedä E10. Toyota kertoo kyllä...

Joo mun ave on vähän uudempi

susiluoto:

-Juha

Joo ei ole ongelma, eli kulutus muuttui n.litralla, vaihdoin 98 tavaraan ja palautui entiselleen.Tämä siis auton omalla tietokoneella, en jaksa pienellä ajollani sen suuremmin murehtia.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page