Uusi 95 E10 bensiini

<< < (97/99) > >>

kille:

http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/07/04/al-e10-bensa-panee-mopon-masaksi-200-euron-lasku/201232830/304

Ettei vaan syntyisi väärä kuva, lainaus samasta artikkelista:

"Etenkään halpatuotantona tehdyt kumiosat eivät kestä E10-bensan sisältämää etanolimäärää. Aamulehden mukaan lähes kaikki maahantuojat kehottavatkin käyttämään mopoissa 98 E5 -bensiiniä."

Luetaan ne käyttöoppaat eikä tungeta eekymppiä sinne tankkiin. Vähän sama kuin jos mä valittaisin kun mun bensa-auto ei kulje dieselillä  

dera:
En yleensä harrasta jälkiviisastelua, mutta ihan kuten sanoin aikoja sitten tässäkin threadissa, on E10 kauhistelu tyhjänpäiväistä höpötystä.
Nyt kun "ensijärkytys" on ohi, niin montako autoa tuolla tien poskessa näkyy bensan takia hyytyneenä?

Ihan näin kohtuu läheltä alaa tarkastellen voin sanoa, ei yhtäkään.

Next disaster, please.

ovalila:

Ihan näin kohtuu läheltä alaa tarkastellen voin sanoa, ei yhtäkään.

Next disaster, please.

Ja jos ne mopoautot sinne hyytyy niin en kyllä pistäisi yhtään pahakseni..........

Transisto:
Olen varmaan jo jossain vaiheessa maininnut, että minun autoni (BMW 320si) ei suostunut käymään kunnolla ollenkaan E10:llä vaikka sitä tehtaan mukaan olisi voinutkin tankata.
Siirryin takaisin 98:iin ja ongelmat loppuivat.

svirkkul:

Olen varmaan jo jossain vaiheessa maininnut, että minun autoni (BMW 320si) ei suostunut käymään kunnolla ollenkaan E10:llä vaikka sitä tehtaan mukaan olisi voinutkin tankata.
Siirryin takaisin 98:iin ja ongelmat loppuivat.

Vaihda merkkiä

Navigation

Up one level

Next page

Previous page