FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.12.17, 12:19

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  FSX ei käynnisty
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: FSX ei käynnisty  (Read 1385 times)
Janne Hokkanen

Date Registered: 04.01.05

FSX ei käynnisty
« on: 01.05.11, 18:16 »

Morjens!

Osaiskohan joku neuvoa, että miten saisin fsx:n käyntiin.
Ongelma tuli eteen kun olin 2 viikkoa lomalla ja nyt kun käynnistin fsx:n niin tuli vaan se aloitusruutu missä on se fsx logo. Juuri ennen lomille lähtöä kävin pikkulenkin "taivaalla" heittämässä ja silloin toimi moitteetta. Lisäosia en ole asennellut tuon viimeisen lennon jälkeen.
Olen nyt poistanut sekä fsx:n että acceleration ja asentanut molemmat uusiksi muutaman kerran. Koitin myös käynnistää fsx:n ilman tuota accelerationia, mutta ei muutosta tilanteeseen. Windows task manager näyttää "not responding" fsx:lle. Ja olen antanut tuon yrittää käynnistellä fsx rauhassa vaikka kuinka pitkään, mutta ei käynnisty. Käyttöjärjestelmä mulla on win XP.
Lauri Sivuoja

Date Registered: 06.12.10

Re: FSX ei käynnisty
« Reply #1 on: 01.05.11, 18:38 »

Itelläni joskus on vieny 10:nkin minuuttia. Kokeiles sillee, että menet syömään ja laitat fsx:n käynnistymään Wink

Lauri

FSLabs Support Team
Janne Hokkanen

« Reply #2 on: 01.05.11, 19:25 »

No nyt se on tossa tekeytynyt jo yli 40min. Tuskin toi fsx noin kauaa oikeesti käynnistyy?
Lauri Sivuoja

Date Registered: 06.12.10

« Reply #3 on: 02.05.11, 03:45 »

No nyt se on tossa tekeytynyt jo yli 40min. Tuskin toi fsx noin kauaa oikeesti käynnistyy?
Oho... No nyt ei ole mulla enempää neuvoja... Sad

FSLabs Support Team
Jan Sandholm

Date Registered: 05.07.05

« Reply #4 on: 02.05.11, 04:08 »

Kokeile nimetä fsx.CFG uudestaan esim. fsx.CFG.OFF ja käynnistä sitten uusiksi. Simu tekee default fsx.CFG:n uudestaan. Näin saat tietää onko kyse vain config -ongelmasta vai jostain vaikeammasta... Boottaa kone ensin, paitsi jos olet Task Managerilla varma, ettei mitään fsx:ään liittyviä prosesseja ole jäänyt taustalle pyörimään.
Jari Nevasalo

Date Registered: 08.09.07

« Reply #5 on: 02.05.11, 10:15 »

Onko täällä apuja?

http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=Problem_Resolving_%28FSX%29#FSX_will_not_start

jari

P.S.

Minulla meni kerran aikojen alussa simu jumiin, siis fsx ja syynä oli korruptoitunut loki,siis simun lentoloki, jos nyt oikein muistan..

sama
« Last Edit: 02.05.11, 10:28 by Jari Nevasalo »

Intel Core i7-3770K  3,5 GHZ|GForce GTX680| 32GB 1866 MHz Corsair DDR3| 2 X 128GB SSD| Seagate 7200 2 TB|W7 64 Pro |FSX
Janne Hokkanen

« Reply #6 on: 02.05.11, 10:46 »

Tämä ohje "Rename Logbook.BIN to - Logbook_DATE.BIN" auttoi! Näköjään oli menny lentoloki korruptoitumaan. Kiitoksia kaikille neuvoista!  thmbup

Onko täällä apuja?

http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=Problem_Resolving_%28FSX%29#FSX_will_not_start

jari

P.S.

Minulla meni kerran aikojen alussa simu jumiin, siis fsx ja syynä oli korruptoitunut loki,siis simun lentoloki, jos nyt oikein muistan..

sama
Tero H Nylund

Date Registered: 18.11.10

« Reply #7 on: 02.05.11, 13:38 »

Itselläni käy joskus niin että kesken lennon näyttö pysähtyy ja kun klikkaan näyttöä se menee valkoiseksi ja tulee virhe raportti FSX ei vastaa jonka jälkeen tulee vaihtoehto lopeta ohjelma ja odota ohjelman vastausta. Itse veikkaan että mulla on liian pieni välimuisti mutta kuka tietää..
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #8 on: 03.05.11, 14:07 »

Itselläni käy joskus niin että kesken lennon näyttö pysähtyy ja kun klikkaan näyttöä se menee valkoiseksi ja tulee virhe raportti FSX ei vastaa jonka jälkeen tulee vaihtoehto lopeta ohjelma ja odota ohjelman vastausta. Itse veikkaan että mulla on liian pieni välimuisti mutta kuka tietää..

Onko dll-tiedosto tarkistettu?
Tero H Nylund

« Reply #9 on: 03.05.11, 14:39 »

Onko dll-tiedosto tarkistettu?
Tarkennatko hieman. Olen tuon uiautom.....dll ladannut joka lopetti fatal errorit mutta tällä hetkellä tietokone herjaa esim aina pelistä poistuttaessa että fsx ei vastaa ja menee valkoiseksi. koko näyttö, tai oikeastaan fsxän ikkuna.
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #10 on: 04.05.11, 05:42 »

Tarkennatko hieman. Olen tuon uiautom.....dll ladannut joka lopetti fatal errorit mutta tällä hetkellä tietokone herjaa esim aina pelistä poistuttaessa että fsx ei vastaa ja menee valkoiseksi. koko näyttö, tai oikeastaan fsxän ikkuna.

Juuri tuota tarkoitin. Et muistaakseni ole raportoinut sen vaikutuksista vielä.
Tero H Nylund

« Reply #11 on: 04.05.11, 17:48 »

Juu.. On tosi rasittava kun tarvitsee sellaisen ns kuudennen aistin että osaa aavistaa milloin se saattaa taas lakata vastaamasta.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1