Lotto, Keno, Vakioveikkaus

(1/10) > >>

Wanhis:
Aikamoinen oli tuo viimeisin lottopotti. Ilmeisesti yhdelle henkilölle meni tuo 8 miljoonaa euroa! On siinä rahahuolet ohitse jonkin aikaa . . .

Mitenkäs täällä foorumilaiset pelailevat. Jääkö ilmailun harrastajilla ylimääräisiä euroja pistettäväksi veikkauksen peleihin? Itse innostuin kymmenien vuosien tauon jälkeen taas kokeilemaan onneani. Suosikkipelini on Viking-Lotto ja Vakioveikkaus, Kenoa ja Lottoakin on kokeiltu. Rahaa toki menee enemmän kuin tulee mutta jännitystä riittää ja onni voi kääntyä!

Edit: Hyviä pelivinkkejä vastaanotetaan Kenoon. Tuo peli tuntuu olevan ehkä vaikein saada edes jotenkuten hallintaan.

Unzki:
Pelit joiden odotusarvo pelaajalle on negatiivinen (eli kaikki) ovat älyttömiä. Olen heikkouksissani muutaman kerran lotonnut nuorempana, mutta en ole enää vuosiin lotonnut. Ymmärrän veikkaamisen/lottoamisen silloin jos sitä tekee sen takia, että haluaa auttaa sitä kautta vähempiosaisia (esim. RAY:n rahapelit jne), mutta se kun näkee ihmisten lottoavan siinä toivossa tosissaan, että itse rikastuisi on lähinnä surullista katsottavaa. Viihteenä ja tosiaan "auttamisena" sen ymmärtää, mutta "tienaamisen" kannalta en kyllä sitten millään

tuupaj:

Aikamoinen oli tuo viimeisin lottopotti. Ilmeisesti yhdelle henkilölle meni tuo 8 miljoonaa euroa! On siinä rahahuolet ohitse jonkin aikaa...

Eilen meillä jännättiin kovasti kun kuulin illalla, että kotipaikkakunnalla oltiin tehty voittokuponki. Intoa tuli vielä lisää kun selvisi, että se kaikki myös tuli kotipaikkakunnalle - vaan eipä osunut meille. Oli se niin hienoa, kun lottukuponkia tarkistimme ja kaksi ensimmäistä numeroa olivat oikein. Sit rupes menemään mettään oikein kunnolla.. No ei siinä mitään, kun puhutaan aika pienistä voiton todennäköisyyksistä. Nyt vaan silmä kovana kaupungille tiiraamaan, kenelle ilmaantuu uus ferrari.

jope95:

Nyt vaan silmä kovana kaupungille tiiraamaan, kenelle ilmaantuu uus ferrari.

Maalaisjärjellä (Juntti kun olen) ajattelisin että tuskin kukaan Ferraria ostaa  Sen sijaan joku saattaa vaihtaa asuntoa, vaihtaa astetta parempaan autoon ja panostaa vaatteisiin... Tai ei sitten muuta elämäänsä mitenkään 

tuupaj:

Maalaisjärjellä (Juntti kun olen) ajattelisin että tuskin kukaan Ferraria ostaa  Sen sijaan joku saattaa vaihtaa asuntoa, vaihtaa astetta parempaan autoon ja panostaa vaatteisiin... Tai ei sitten muuta elämäänsä mitenkään 

No tästä asiasta voi olla montaa mieltä.. Jokainen päättää mitä sillä rahalla tekis. Astetta hienompia ja kalliimpia autoja kun rakastan, niin kyllä mulla lohkeis kahdeksasta miljoonasta sille ferrarille palanen. Jos olisin täysi-ikäinen siis.. Eli nää on näitä makuasioita. Riippuen mallista, kohtuuhintaisen mukavan ferrarin saa noin 250-350 tuhannella eurolla (jos käytettynä meinaat hankkia), eli en tunne edes puraisua. Mutta ei tästä sen enempää..

Navigation

Up one level

Next page