Virtual Eurocontrol - lentosuunnitelman validointiketju

<< < (5/11) > >>

zetair:
Ok, jatketaan näin Tohon validaattoriin leipäännyin jo Vatsim aikoinani. Ei mennyt yksikään plaani läpi... Olen jo aiemminkin kysynyt (muistaakseni), mutta mitä nykyään käytetään, ja onko käyttöön myös ohjeet jossakin

T: Mika

macklin:
Quote

Mitäs hienouksia kohtaan 18. Tarvitaan?

Tällä on menty: TCAS EQUIPPED OPR/VFINN RVR100

Kyseessä Finnairin Boeing 757-200

T: Mika


Moro!

Ei siihen kohtaan tosiaan tarvitse paljon mitään laittaa jos ei nyt itse halua niitä RMK:ita kirjoitella. Itse laittelen sinne OPR/CALL kun lentelen näillä pikku firmoilla.
jukka

zetair:
Ikinä ennen en ole "sähkettä" tehnyt, joten lähdetäämpä siitä (otin mallia tästä ketjusta) että kelpaako edes se? Tämä reitti olisi seuraavana vuorossa, ja viimeistään viikonloppuna lennettävä.

(FPL-FIN1286-IN
-B752/M-SDIJPRWXYZ/S
-LICC0800
-N0460F360 PEKOD UT111 DELER UM742 SOR UM736 TEA
UL995 BOL UZ806 VERUN UM726 MAH UL132
DEMUR UN746 GORPI N746 ALAMI UP606 PEXEN
-EFHK0340 EFTU
-RMK/OPR/VFINN RVR/100 RMK/TCAS DAT/H COM/AGCS NAV/RNAV1 RNVD1E2A1
-E/0440)

T: Mika

E: Lisätty toiminta aika.

Pe7e:
Quote

-B752/M-SDRWY/S

Muuten näyttää hyvältä

Kelpaako tuokin equipmentti? Mikä se "oikea rivi" on viisseiskalla? Vai onko sillä niin väliäkään? Itsehän olen käyttänyt sitä SDIJPRWXYZ/S. Tietysti tuolla lyhyemmällä säästyy noiden remarksien kirjoittamiselta...

zetair:
Quote

(FPL-FIN1286-IN
-B752/M-SDRWY/S
-LICC0800
-N0460F360 PEKOD UT111 DELER UM742 SOR UM736 TEA
UL995 BOL UZ806 VERUN UM726 MAH UL132
DEMUR UN746 GORPI N746 ALAMI UP606 PEXEN
-EFHK 0340 EFTU <- Turha välilyönti pois EFHK:n jälkeen eli EFHK0340 EFTU
-TCAS EQUIPPED OPR/VFINN RVR100  <- Alkuun RMK/ eli RMK/TCAS EQUIPPED OPR/VFINN RVR/100
-E/0440)

Muuten näyttää hyvältä



Kiitos, korjattu (pitääkö RMK:n eteen jättää tuo Ranskalainen viiva?) Siis sähkeessä... Ja tarvitseeko se olla myös Remarks -kohdassa, kun suunnitelman lähettää?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page