Virtual Eurocontrol - lentosuunnitelman validointiketju

<< < (9/11) > >>

Saikksa:
Quote

Mistä syystä varakenttä on ilmoittamatta?  Tuollaisella reitillä olisi myös suotavaa ilmoittaa reittivaralentopaikat.


Väsymyksen piikkiin, korjattu.

macklin:
Moro!
Ei tässä asiassa kannattaisi ruveta pilkkuja viilaamaan. Itsekkin aikanaan täytin plaanin sitten viimosen päälle tuskin kukaan lennonjohtajista viitsi edes vilkaista sitä. Ilmeisesti ainoa lennonjohta joka sitä päällisin puolin tutkaili oli lähtöpaikan ATC.Tietysti onhan se hienoa jos homman osaa tehdä oikein.

jukka

teuro:
Välille EKCH EFHK sain aikaiseksi tällaisen plaanin olisko korjailtavaa?

-FPL-BLF646-IS     
-B734/SDGTWY/C 
-EKCH2240     
-N0460F360 KEMAX T408 ALAMI UP606 PEXEN
-EFHK0105 EFKU   
-E/0145

Nikop:
Quote

Välille EKCH EFHK sain aikaiseksi tällaisen plaanin olisko korjailtavaa?

-FPL-BLF646-IS     
-B734/SDGTWY/C 
-EKCH2240     
-N0460F360 KEMAX T408 ALAMI UP606 PEXEN
-EFHK0105 EFKU   
-E/0145


Reittiä tai muita tietoja en sen tarkemmin kerennyt tarkastaa, mutta vaihda ainakin matkalentokorkeus parittomaksi. Pääsääntöisesti Suomessa ja muualla Pohjois-Euroopassa lennetään itään parittomin ja länteen parillisin lentopinnoin. Lisää aiheesta täällä.

h-enri:
Ja EFKU on ehkä vähän turhan kaukana varalaskuun, pikemmin Pirkkala tai Turku. Blue1lla ei ole B737- koneita, mutta sen taisit jo tietää? Ja puuttuuhan tosta myös pyörrevanaluokka.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page