FSX:n maastotekstuureilla uutta puhtia FS2004:een

<< < (5/9) > >>

kummis:
Tässä tosi kiinnostavassa asiassa kysyisin seuraavaa, jos asennettuna X:n tekstuurit FS 2004:een.
Oletus on että photosceneryt toimivat kuten ennenkin. Samoin meshit luonnollisesti ja muutkin lisäosat kuten kentät, puut, talot ja objektit.

1. Millä tavoin näkyy Finnterrain- maasto Suomen eri puolilla?

2. Minulla ja monilla on asennettuna Photoreal Vegetation Ground Texture Set. Miten tämä suhtautuu X:n tekstuureihin?

3. Jos X:stä asennetaan kesä, niin pitääkö (pitää?) asentaa myös kevät, syksy, talvi ja lumitalvi?

Toivoisin todella paljon kuvia miltä Suomi näyttää eri alueilta X:n tekstuureilla ja samoin muu maailma. Jos vuodenajat toimivat, niin miltä ne näyttävät. Ja kuten täällä toivottiin, kuvia eri korkeuksilta.
Joku sanoi, että autogenit eivät ihan aina täsmää. Tämäkin olisi hyvä nähdä, millainen ongelma on kysessä vai onko se lainkaan ongelma.

yES

XJanneX:

Laita Janne ohjeet jakoon. Se ei liene juridisesti edes arveluttavaa. Siis mitkä tiedostot konvertoidaan, mihin kokoon ja mille kuvamuodolle. Lisäksi voisi olla hyvä mainita tarpeelliset ohjelmat/ohjelmia.

Pekka

Aa, minulla itselläni on vain FSX ja vähän sivusta vain tätä ketjua olen seurannut enkä sen enempää asiasta tiedä, mutta jos joku jotkut ohjeet tekee niin saa toki noita yllä olevia kuvia niissä käyttää.

joni757:
tässä näitä kuvia suomesta.

jossain päin Vihtiä.kulmikasta on mutta minkäs mahdat.
[ Attachment not found - or removed ]

photo Espoo ja normi raja.

taas jotain kulmikasta asuin aluetta.

suomea

jne

Turkua.Kuten huomaa autogen ei ole ihan kohallaan.

jne

EFTU,photo ja normi simua
[attachment]298551_fsscr012.jpg[/attachment

Lopuksi Tallinna noin FL200.näillä korkeuksilla alkaa textuurit päästä kunnolla esiin.

J Ahponen:
En itse pidä ongelmana tuota, että autogen on hieman miten on. Kyllähän sitä taloja on myös metsissä asuinalueiden reunoilla. Eli tuo vain lisää realistisuutta tuokin  . Muutenkin todella hienoja kuvia. täytyy itse kokeilla miten paljon syö frameja.

joni757:

Tässä tosi kiinnostavassa asiassa kysyisin seuraavaa, jos asennettuna X:n tekstuurit FS 2004:een.
Oletus on että photosceneryt toimivat kuten ennenkin. Samoin meshit luonnollisesti ja muutkin lisäosat kuten kentät, puut, talot ja objektit.

1. Millä tavoin näkyy Finnterrain- maasto Suomen eri puolilla?

2. Minulla ja monilla on asennettuna Photoreal Vegetation Ground Texture Set. Miten tämä suhtautuu X:n tekstuureihin?

3. Jos X:stä asennetaan kesä, niin pitääkö (pitää?) asentaa myös kevät, syksy, talvi ja lumitalvi?

Toivoisin todella paljon kuvia miltä Suomi näyttää eri alueilta X:n tekstuureilla ja samoin muu maailma. Jos vuodenajat toimivat, niin miltä ne näyttävät. Ja kuten täällä toivottiin, kuvia eri korkeuksilta.
Joku sanoi, että autogenit eivät ihan aina täsmää. Tämäkin olisi hyvä nähdä, millainen ongelma on kysessä vai onko se lainkaan ongelma.

yES

2.ei taida muuten kuin metsät on vähän eri pigmentillä eli väri eroja taitaa tulla.

3.Ei.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page