Purjekoneella

(1/5) > >>

Wanhis:
Olisiko ihan oman ketjun paikka? Näille purjekoneille nimittäin . . . jos näin on, niin laittakaa tähän vaan jatkoksi kuvia ym. asiaa simulaattorin-purtsikoista. Jos taasen ei kiinnostusta ilmene, niin sitten lisäilen itse tähän kuvia silloin tällöin ja pakkosyötän teille purjekonekuviani.

Purjekoneella juhannuksena! Kone on Schleicher ASK 13. Lentoon lähdin Seinäjoelta. Irroitus noin 1300 jalassa josta lähdin hakemaan nostoja. Ensimmäinen yritys päätyi maastolaskuun pellolle noin kilometrin päähän kentästä. Toisella yrityksellä pääsin nostoon kiinni joka vei 3000 jalkaan, sieltä päätin yrittää Kauhajoelle. Suunnittelin jo laskua Kauhajoen kentälle, kun sain kiinni hyvästä nostosta joka vei viiteentonniin. Silloin päätin yrittää Jämille.
Kelit senkuin paranivat ja perille päästiin kuten kuvista ilmenee. Fs9:ssä minulla on lisäosana Scandinavian soaring scenery, joka luo nostot Suomeen, Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan.

[ Attachment not found - or removed ]

pikkupilotti:
Käytätkö jtain erillistä lisäriä että saat FS2004:loseen nostoja  ? Itse hakisin sellaista realismia tuovaa juttua.

Joona:

Käytätkö jtain erillistä lisäriä että saat FS2004:loseen nostoja  ? Itse hakisin sellaista realismia tuovaa juttua.

Huoh...

Fs9:ssä minulla on lisäosana Scandinavian soaring scenery, joka luo nostot Suomeen, Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan.

pikkupilotti:

Huoh...

Sori en huomannut tuota että tuossa luki se mutta kiitoksia silti 

pikkupilotti:
Toivottavasti tuo Soaring scenery luo nostoja muilekkin koneille kuin purtsikoille simussa 

Navigation

Up one level

Next page