Fråga om Ultimate Traffic

(1/1)

lindell90:
Hej!

Jag funderar på att kanske köpa Ultimate Traffic 2. Men jag har några frågor innan jag köper det.

* Hur blir trafiken i Sverige? Blir det mycket trafik och är vilka svenska bolag finns det?
* Kan man ha DirectX preview aktiverat så att jag kan använda mina fina Airbus-plan och ändå se AI-trafiken. Funkar ju inte med WOAI som jag är väldigt trött på.
* Hur fungerar AI-trafiken i Ultimate traffic? Är det som WOAI där t.ex. fyra plan kan ligga på final samtidigt extremt tätt eller t.o.m på varandra eller det funkar fint här?

Tacksam för svar innan jag köper det

Razeers:
Någon som har svar på första frågan angående trafik i Sverige? 
Eller, finns det något annat som ni rekommenderar högre än detta paket? 

maverick:

Någon som har svar på första frågan angående trafik i Sverige? 
Eller, finns det något annat som ni rekommenderar högre än detta paket? 

Jag kör Ultimate Traffic 2 och det enda som jag kan klaga på är att SAS kärrorna på Sturup står på södra sidan av terminalen. Annars så finns nästan alla Skandinaviska flygbolag med. Jag använde My traffic X innan men detta är mycket bättre, det är bara det jag har att jämföra med. Men jag tycker att det är 

maverick:

Hej!

Jag funderar på att kanske köpa Ultimate Traffic 2. Men jag har några frågor innan jag köper det.

* Hur blir trafiken i Sverige? Blir det mycket trafik och är vilka svenska bolag finns det?
* Kan man ha DirectX preview aktiverat så att jag kan använda mina fina Airbus-plan och ändå se AI-trafiken. Funkar ju inte med WOAI som jag är väldigt trött på.
* Hur fungerar AI-trafiken i Ultimate traffic? Är det som WOAI där t.ex. fyra plan kan ligga på final samtidigt extremt tätt eller t.o.m på varandra eller det funkar fint här?

Tacksam för svar innan jag köper det

:
Ja, de flesta Skandinaviska bolag finns med. Trafiken är mer realistisk med UT2 än med tex My Traffic X som jag använde innan. Jag tycker det är häftigt att det är rätt flygplan, rätt destinationer och rätt operatörer  som kör från de olika flygplatserna. Tex på Sturup så kan man se: SAS, Malmö aviation och Wizz. Tyvärr finns inte Norwegian där men de kom nog efter detta programmet lanserades. Det kan hända att plan kommer in till final för tätt inpå varandra här också. Vet inte om det är DirectX kompatibelt men du kan ju kolla på deras hemsida: http://www.flight1.com/products.asp?product=ut2

Navigation

Up one level