Fin flygning i Norge!

(1/2) > >>

Biggles125:
Hej.

Andrew Thomsen och jag har gett ut nya filer för Norge som lyfter upp flygningen där till en ny nivå

Kolla denna tråden: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=614087#Post614087

Hälsningar Hasse.

Gripen94:
Najs, några bilder?

Biggles125:
Det är gratis, så ladda ner och kolla själv. Det ser mycket bättre ut i FSX än på en bild

Passa på att ta en flygtur, Norge är super att flyga i med sina fjordar och höga berg. Starta på ENAL_Vigra och flyg sydost in i fjordarna.

Du kan skriva här och berätta vad du tyckte.

/Hasse

jhz94:
Måste säga det att kusten vid Molde var en rejäl förbättring. Men är det bara jag som har problem med att det ligger vägstumpar i vattnet? Och tydligen har Andrew glömt birt att excluda bron. Igen
Men duktigt jobbat

Biggles125:
Trevligt att du i stort tycker om vad vi gjort.

Angående vägarna i vattnet så skrev jag i min "INFO NSX_II" att det är version 0.9 beta, alltså inte helt klar än. Jag nämnde att problemet med vägarna i vattnet beror på att jag använder vägar och järnvägar från Ultimate Terrain Europe och att de inte stämmer helt med datan från Norway Scenic; vidare att jag fixar det efter hand. Det kommer säkert att ta 1 eller 2 år till innan alla sådana småfel är fixade. Tidsödande men skoj jobb.

Jag tycker dock att fördelarna med NSX_II och AoN 3 klart uppväger alternativet att inte använda dem. Sen är det ju gratis, så det är bara att välja. 

Vilken bro menar du? Ta en bild och ange gärna positionen.

Hälsningar Hasse.

Navigation

Up one level

Next page