Bongauksia FS2004:sen AI-taivaalta ja lentokentiltä

<< < (81/225) > >>

sentro:

Sattuuhan noita. Itsekkin todistanut muutamaa vastaavaa tapahtumaa kun kone onkin laskeutunut monta mailia ennen kiitorataa ja rullaa sitten kiitoradalle maan ylitse. 

Ihmettelen että mikä moisen aiheuttaa kun samalla kentällä suurin osa koneista tulee laskuun oikein ja sitten yksi tekee noin.

Jani

Onhan noita näkynyt mullakin. Tais johtua kiireestä: Olin laskeutumassa Arlandaan. Kun olin ihan lähellä,huomaan että SAS:n 737 olikin laskeutunut puitten sekaan ja sieltä se sitte tuli näkyviin reverssit huutaen ja mulle go around

Ihmettelen kyllä itsekin mistä lie johtuu

EDIT: Niin se kiire...meinasin siis et sil oli kiire ehtiä ennen mua 

puijo:
Kyllä sattuu kaikenlaista tosiaan simulaattorin ihmeellisessä maailmassa     Kuten kuvasta näkyy,että Finnairin vuorokone(Airbus) laskeutuu järveen Rissalan kentän (EFKU) tuntumassa. Itse kenttä häämöttääkin taustalla

[ Attachment not found - or removed ]

puijo:
Käymme yhdessä näin me rinnakkain..... (Finnairin rivistöä EFHK:lla)

[ Attachment not found - or removed ]

ypyajo1:

Käymme yhdessä näin me rinnakkain..... (Finnairin rivistöä EFHK:lla)

Kannattaa ne N Parking 604 ja N Parking 607 pienentää kunnolla sieltä AFCAD:sta ettei tuolleen pääse porukat ryykäämään... Ei tonne de-icingiin mahdu oikeastikaan kuin kuus samaan aikaan.

EDIT: Joo ja sitten ehkä kannattaa kirjottaa niitten de-icing-paikkojen Parking Codes -kohtaan vaikka "XXX XXX XXX", ettei sitte kesällä tartte katella noita koneita tuola niin hirveesti. Mutta eihän vielä kiire olekaan...

puijo:

[ attachment removed ]

Näkymää Murmanskista. Pulkovon Tupolev taustalla.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page