PMDG 737 NG har fått releasedatum satt till 04.08.2011

(1/6) > >>

kitte:
För de som tänker köpa den så är detta väl hyfsat intressanta nyheter!
http://forum.avsim.net/topic/340301-soon-defined/

ekepeke:
Grymt!

Väntar med spänning! :-)

thomashjelm:

Nu har den fått pris:

PMDG 737NGX PACKAGES:
=====================

PMDG 737NGX Base Package: $69.99* ETA: On/Before 04AUG11 Contains the 737-800/800WL, 737-900/900WL

PMDG 737NGX 6700 Package: $24.99 ETA: 4-8 weeks after base Contains the 737-600, 737-700/700WL

PMDG 737NGX ER Package: TBA ETA: 4-8 weeks after 6700 Contains the all 737ER variants.

PMDG 737NGX BBJ Package: TBA ETA: TBA Subject to interest Contains BBJ/BBJ2 variants.

PMDG 737NGX Mil Package: TBA ETA: TBA Subject to interest Contains the P-8 and "Wedgetail" variants.

Vill man få en komplett SAS-flotta kostar 94,98 USD (622 SEK enligt Forex idag.)

Vill man ha alla paket blir det väl i alla fall över tusenlappen..

I mitt tycke är det för dyrt. Speciellt med tanke på iFlys helt ok 737NG som är betydligt billigare.

/T

freddehboy:
Hej

Hmm det är verkligen inget billigt plan, om man tänker på hur mycket iFly737ng innehåller!

Mvh Fredrik

kitte:
Fast varför måste man ha en komplett SAS-flotta?!
Själv jämför jag alltid priset på en produkt till utnyttjandegraden - jag har köpt många billiga flygplan till MSFS men dividerar jag priset med antal flugna timmar, så är det oftast dyrare plan som ger mer valuta för pengarna. Ser man på den fantastiska en timme långa videon i HD-kvalitet som AoA har på sin sida, och vet hur länge PMDG har utvecklat den, så kan man antagligen sitta en evighet på att lära sig planet och upptäcka nya saker. Istället för att lägga ut pengar på 10 plan man knappt ändå flyger, kan man göra kombination FSX+PMDG737NG till en studysim och bara lägga ut pengar på sceneries och utilities.

Att jag sedan kommer att hosta upp bortåt 2,000 euro på en ny dator  gör ju att USD69,99 känns ganska bagatellartat, samtidigt som jag såklart förstår att alla kanske inte har fast jobb med hyfsad inkomst.

Just nu plöjer jag bara omkring med A2A SImulations Cub i FSX så det lär väl bli en liten omställning!

PS Jag har iFLy 737 också men slutade flyga det för länge sedan pga alla hopplösa buggar. Antaligen är de fixade nu så jag borde ge det en ny chans. Underbar VC har det i varje fall.

Navigation

Up one level

Next page