PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO

<< < (5/6) > >>

Pade:

@Jetro

Käy tosiaan ne manuaalit kerran läpi, niin sitten sujuu varmasti .

Ja jos jokin kohta jää epäselväksi kun olet lentämässä nii manuaalit esille ja etsi se aihe mitä et muista niin katso se manuaaleista ja korjaa se koneeseen 

pikkupilotti:

@Jetro

Käy tosiaan ne manuaalit kerran läpi, niin sitten sujuu varmasti .
Ja tuo fs9 kaatumis ongelma täytyy myös ratkasta .

Joo...uskon vahvasti että kaatumisongelmana on tuo minun freeware lisäri PAPHOS_FS2004 koska aiemmin lensin LCPH:lla cessnalla niin alkoi vähän tökkimään.

Joona:

Joo...uskon vahvasti että kaatumisongelmana on tuo minun freeware lisäri PAPHOS_FS2004 koska aiemmin lensin LCPH:lla cessnalla niin alkoi vähän tökkimään.

No ei sulla sitten ole käynyt mielessä ottaa sitä pois ja kokeilla?

Ei herranjumala. Parempi ettei tällaisia ketjuja syntyisi lainkaan.

ilari:
Puten liukumenetelmistä ihan bojon omista prujuista: NGn FCTM varoittaa käyttämästä LVL CHG-moodia erityisesti lyhyissä korkeuden lisäyksissä sen aggressiivisuuden takia. Li'ussa se antaa idle-tehon (en muista onko NGssä useita idle N1-tasoja, bussissa on). V/Sää voidaan käyttää li'un alkuvaiheessa matkustajamukavuuden takia, mutta myöhemmin yleensä LVLCHG jos VNAVia ei voida käyttää.

Matti Kokkonen:

Näyttää operointi virheitä olla vaikka muille jakaa...

Voihan kiesus, mitenkä tuo nyt oikeasti kenenkään elämään vaikuttaa. Täähän on vaan simulaattori eikä oikeaa lentämistä! Ei ole keneltäkään poissa, jos kaikkia simujuttuja ei operoida as real as it gets. Toki se on OK jos haluaa itse lentää mahdollisimman todenmukaisesti, mutta näyttää vaan nykyisin olevan aikalailla jatkuva keljuilun aihe monille operointi ja kuvanlaatu täällä 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page