FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.07.17, 12:49

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO  (Read 1996 times)
Patrick Ojanen
Offline Offline

Posts: 4418
Date Registered: 13.04.09

Re: PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO
« Reply #20 on: 28.07.11, 09:10 »

@Jetro

Käy tosiaan ne manuaalit kerran läpi, niin sitten sujuu varmasti thmbup.

Ja jos jokin kohta jää epäselväksi kun olet lentämässä nii manuaalit esille ja etsi se aihe mitä et muista niin katso se manuaaleista ja korjaa se koneeseen  thmbup
Jetro Eemeli Rouvali
Offline Offline

Posts: 948
Date Registered: 15.01.11

Re: PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO
« Reply #21 on: 28.07.11, 09:45 »

@Jetro

Käy tosiaan ne manuaalit kerran läpi, niin sitten sujuu varmasti thmbup.
Ja tuo fs9 kaatumis ongelma täytyy myös ratkasta Undecided.


Joo...uskon vahvasti että kaatumisongelmana on tuo minun freeware lisäri PAPHOS_FS2004 koska aiemmin lensin LCPH:lla cessnalla niin alkoi vähän tökkimään.

Canon EOS 600D + EFS 18-55mm + EFS 55-250mm + Sigma 150-500/5-6.3 APO DG OS.
Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6079
Date Registered: 27.10.01

Re: PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO
« Reply #22 on: 28.07.11, 12:07 »

Joo...uskon vahvasti että kaatumisongelmana on tuo minun freeware lisäri PAPHOS_FS2004 koska aiemmin lensin LCPH:lla cessnalla niin alkoi vähän tökkimään.

No ei sulla sitten ole käynyt mielessä ottaa sitä pois ja kokeilla?

Ei herranjumala. Parempi ettei tällaisia ketjuja syntyisi lainkaan.
Ilari Kousa
Offline Offline

Posts: 1188
Date Registered: 11.01.06

WWW
Re: PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO
« Reply #23 on: 28.07.11, 13:30 »

Puten liukumenetelmistä ihan bojon omista prujuista: NGn FCTM varoittaa käyttämästä LVL CHG-moodia erityisesti lyhyissä korkeuden lisäyksissä sen aggressiivisuuden takia. Li'ussa se antaa idle-tehon (en muista onko NGssä useita idle N1-tasoja, bussissa on). V/Sää voidaan käyttää li'un alkuvaiheessa matkustajamukavuuden takia, mutta myöhemmin yleensä LVLCHG jos VNAVia ei voida käyttää.

===TruScenery sceneries for X-Plane===
Matti Kokkonen
Offline Offline

Posts: 643
Date Registered: 11.09.07

Re: PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO
« Reply #24 on: 31.07.11, 10:36 »

Näyttää operointi virheitä olla vaikka muille jakaa... Grin

Voihan kiesus, mitenkä tuo nyt oikeasti kenenkään elämään vaikuttaa. Täähän on vaan simulaattori eikä oikeaa lentämistä! Ei ole keneltäkään poissa, jos kaikkia simujuttuja ei operoida as real as it gets. Toki se on OK jos haluaa itse lentää mahdollisimman todenmukaisesti, mutta näyttää vaan nykyisin olevan aikalailla jatkuva keljuilun aihe monille operointi ja kuvanlaatu täällä  Angry
Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3820
Date Registered: 19.06.07

Re: PRI8207/B738/EFJO-LCPH/IVAO
« Reply #25 on: 31.07.11, 11:15 »

mutta näyttää vaan nykyisin olevan aikalailla jatkuva keljuilun aihe monille operointi ja kuvanlaatu täällä  Angry

Näinhän se on, jatkuva nokittelu se arkipäivää onkin. Pätemisen tarve tms. Näitähän riittää.  Sad
Propsit tietysti niille ketkä osaavat täysin virheettömästi operoida näitä ilmojen kulkineita  thmbup
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1