Ultrapack 3.0 onkelmia

(1/2) > >>

Lonkka:
Moro!

Nyt ollaan ihmeissään.....

Mulla oli toimiva UP3 illussa,jossain vaiheessa hävisi il2fb.exe ja nyt koitin asentaa uudestaan ultrapackin!
Pääsen viimeiseen rar. tiedostoon ja Aviran Antivir herjaa troijalaisesta ko. exe:ssä ja hävittää tiedoston???

Lönkka

Katotaan auttaako tää:

http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,4620.0.html

Lonkka:
Moro!

Huh huh...homma hoidossa,hirvee asennus rumba mutta nyt taas pelittää.

Lönkka

Loki:
Morjens!

Tänään oli jo niin viileä päivä, että joutui laittamaan pitkähihaista päälle, sehän meinaa syksyn alkua ja pimenevien syysiltojen Illu-vääntöä. Laitoin uuden ultrapackin kanssa lataukseen, viimeisimmistä päivityksistäni on vierähtänyt hetki. Aika alkaa ajaa myös tietokonekalustoni ohi, syksyllä voisi laitteistopäivitys olla ajankohtainen. Tavoitteena olisi mylly, jolla FSX ja A-10C Warthog sekä DCS Black Shark pyörisivät. Onkos teistä kukaan kokeillut A-10 tai Black Shark simuja?
Tuo Cliffs of Dover on myös hankintalistalla, mutta sekin taitaa odottaa rivakampaa kalustoa. Tuo Win7 64bit lienee luonteva käyttis uuteen koneeseen.

T: Jaakko

Lonkka:
Moro!

Black Shark on todella hieno....A-10 ei kokemuksia.Toi BS kyllä vaatii todella paljon keskittymistä,
vaikee..tosin olen kaivanut myös esiin Falconin...

Nyt kyllä pitää miettiä mihin keskittyy,uskoisin kyllä että "Illu" on se oikee,hävettää oikeesti että tää
simuilu takkuaa mutta tosi on se että väkisin ei tule mitään...

Harri

P.S Mökillä Anttolassa ja just aamu-uinnilta...."vielä on kesää..."

Lonkka:
Ai niin se kone...

Eli 3.2g prossu ja 8gt muistia,näyttis nilkuttaa 512mb GF mutta oon pärjännyt....Cliff of tuskin pyörii mutta pitänee laittaa
muutama shotti tosta arcadeversiosta(Birds Of Pray)Makeen näköinen...

Harri

Navigation

Up one level

Next page