Jämi Fly In 2012

<< < (3/7) > >>

kijupa:

Eihän tonne jämin kentälle voi laskeutua edes kunnollisia lentokoneita. Varmaan surkein näytös ikinä tulossa

Jos on tuolla asenteella liikkeellä, lienee viisainta pysyä sitten poissa koko tapahtumasta. Mitkä ovat sitten mielestäsi "kunnollisia lentokoneita"?

Mikko86:

Jos on tuolla asenteella liikkeellä, lienee viisainta pysyä sitten poissa koko tapahtumasta. Mitkä ovat sitten mielestäsi "kunnollisia lentokoneita"?

Taatusti pysynkin tapahtumasta kaukana, ellei tule ison äänen omaavia nopeita sotakoneita taimuuta ns "harvinaisempaa" kalustoa

ktalvio:

Taatusti pysynkin tapahtumasta kaukana, ellei ei tule ison äänen omaavia nopeita sotakoneita taimuuta ns "harvinaisempaa" kalustoa

Jahah, etpäs ole tainnut aiempiin Jämi Fly Inn tapahtumiinkaan tutustua. Siellä on joka vuosi jotain "harvinaisempaa" kalustoa ollut, jota ei muualla ole Suomen niemellä nähty.
Vai onkos tämä vain jokin trolli

Juhak:

Sitä minäkin tässä vähän ajattelin, taitaapi ison kaluston näkeminen jäädä haaveeksi

Mitä minä olen käynyt Jämillä ja katsellut taivaalle, niin kyllä sitä näyttää riittävän aika paljon myös Jämin yläpuolella.

Juha

Markku:

Mun mielestä esmerkis tässä linkissä näkyy riittävästi "kunnollisia lentokoneita"
http://www.airshows.org.uk/2010/airshows/flying-legends-2010-iwm-duxford-review.html
joita todella kannattais tulla Jämille katsoamaan...löytyypi tuosta kalustosta muutama lentolaite jollaisia pyöriskeli Suomenkin taivaalla viimeksi n.70 vuotta sitten.
Markku

Navigation

Up one level

Next page

Previous page