Sökes: fungerande AFCAD till ESGG av Swedflight (FS9)
Biggles125:
Jodå, visst finns där ILS m.m.
Om du öppnar filen du fick med Lee Swordys AFCAD så ser du samma som på bifogade bild.
Hasse.
[ Attachment not found - or removed ]
windh:
Tack igen Hasse. Ja, då har vi kommit fram till att din fil fungerar, men när jag tittar på den (öppnar den direkt i AFCAD programmet) så finns inte ILSen eller markörerna..
Varken jag eller Hasse förstår hur detta kommer sig (vi har haft mailkontakt).
Om någon annan har någon förklaring eller nåt tips är det mycket välkommet! Är sugen på en tur till Götet snart! (om de får bort vattnet från banan... )
Mvh
Johan
cast65:
Fungerar denna AFCAD till FSX också?
Håller nämligen på att pilla med en ny AFCAD till ESGG i FSX, tänkte ladda upp på AVSIM inom snar framtid, så jag inte håller på helt i onödan?
Carl
windh:
Fungerar denna AFCAD till FSX också?
Håller nämligen på att pilla med en ny AFCAD till ESGG i FSX, tänkte ladda upp på AVSIM inom snar framtid, så jag inte håller på helt i onödan?
Carl
INgen aning.. Har för mig att AFCADfilerna till FSX har ett annat namn.. Använder dock ej FSX, denna tråd gäller FS9...
windh:
OK, bumpar denna tråden för detta är helt otroligt.. Varför har jag ingen ILS/VOR på ESGG?
Jag tog bort allt som hade med ESGG att göra och laddade ner paketet igen. Installerade. Allt fint med gater och AIn ställer sig rätt, MEN ingen ILS alls....
Provar att öppna med AFX (filen heter SWFL_AF2_ESGG_V2.bgl, så det måste vara rätt fil) och det är helt tomt om jag öppnar "Navaids" fönstret...
Är ytterst tacksam för all hjälp som kan fås i detta... Kan inte heller skapa egna ILSer.. Om jag väljer det så finns det inga Rwys i drop-down menyn som framträder.
/Johan
Navigation